برای پیدا کردن ایرپاد خود، اپلیکیشن Find My را در آیفون خود باز کرده و تب Devices را انتخاب کنید. سپس انگشت خود را به سمت بالا بکشید و AirPods خود را انتخاب کنید تا آخرین مکان شناخته شده آنها را روی نقشه ببینید. از اینجا، همچنین می‌توانید کاری کنید که آن‌ها یک صدا را پخش کنند، مسیرها را دریافت کنند، از ویژگی جدید Find و موارد دیگر استفاده کنند.

پیدا کردن ایرپاد

1- اپلیکیشن Find My را در آیفون خود باز کنید. Find My برنامه‌ای است که همراه آیفون شما ارائه می‌شود و نمی‌توان آن را حذف کرد. اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، انگشت خود را روی صفحه اصلی خود به پایین بکشید و «Find My» را در نوار جستجو در بالای صفحه تایپ کنید.

پیدا کردن ایرپاد گمشده

2- سپس روی Devices ضربه بزنید. این را در پایین صفحه خود خواهید دید.

3- نقشه را بررسی کنید تا ببینید ایرپادهای شما آخرین بار کجا وصل شده‌اند. همچنین نزدیکترین آدرس خیابان را زیر نام AirPods خود خواهید دید.

4- نقشه را بررسی کنید تا ببینید ایرپادهای شما آخرین بار کجا وصل شده‌اند. همچنین نزدیکترین آدرس خیابان را زیر نام AirPods خود خواهید دید.

پیدا کردن ایرپاد گمشده

توجه: اگر قبل از جابجایی، اتصال AirPods شما قطع شد یا باتری آن تمام شد، ممکن است فقط آخرین مکان شناخته شده آنها را ببینید. همچنین، اگر ایرپادهای خود در هنگام مفقود شدن در جعبه شارژ خود قرار داشته باشند، مکان آن را نخواهید دید. هنگامی که یک AirPod را پیدا کردید، آن را در جعبه شارژ قرار دهید و سپس نقشه را بازخوانی کنید تا ببینید دیگری در کجا قرار دارد.

5- اگر AirPods شما نزدیک است، روی Play Sound ضربه بزنید. سپس دوباره در پنجره باز شده روی Play Sound ضربه بزنید. هر دو ایرپاد شما شروع به بوق زدن می کنند، اما صدای خیلی بلندی ندارد.

پیدا کردن ایرپاد گمشده

توجه: اگر می‌خواهید هر بار یک ایرپاد پیدا کنید، روی چپ یا راست ضربه بزنید تا هر بار یک ایرپاد را بی‌صدا کنید. هنگامی که ایرپادهای گمشده خود را پیدا کردید، روی Stop ضربه بزنید یا آنها را در جعبه شارژ خود قرار دهید تا صدای بوق آنها متوقف شود.

پیدا کردن ایرپاد گمشده

6- اگر AirPods شما دور است، روی Directions ضربه بزنید. این به شما مسیرهایی را نشان می‌دهد که ایرپادهای شما آخرین بار در آنجا قرار داشته‌اند. سپس می‌توانید برای پیدا کردن ایرپاد روی Go ضربه بزنید تا مسیرهای گام به گام پیاده‌روی، رانندگی و موارد دیگر را دریافت کنید.

پیدا کردن ایرپاد گمشده

7- در نهایت، وقتی نزدیک بودید، می‌توانید روی Find نیز ضربه بزنید تا ایرپادهای گمشده خود را پیدا کنید. با استفاده از این ویژگی جدید، آیفون شما به شما می‌گوید که آیا به ایرپادهای خود نزدیک‌تر یا دورتر می‌شوید، بنابراین می‌توانید آنقدر نزدیک شوید که صدای بوق آن‌ها را بشنوید.

توجه: برای اینکه ایرپادهای شما زمانی که به دنبال آنها هستید، صدا پخش کنند، روی نماد بلندگو در گوشه سمت راست پایین ویژگی Find ضربه بزنید. سپس می‌توانید با انتخاب «L» یا «R» در گوشه سمت چپ بالا، ایرپاد موردنظرتان را برای پخش صدا انتخاب کنید.

پیدا کردن ایرپاد گمشده با استفاده از آیفون

هنگامی که روی Find ضربه بزنید، آیفون شما سعی می‌کند به AirPods شما متصل شود. برای بهترین نتیجه، مطمئن شوید که دوربین خود را باز کرده و تا زمانی که آنها متصل شوند راه بروید. سپس یک توضیح اولیه از فاصله ایرپادهای خود را خواهید دید. به نزدیک‌تر شدن ادامه دهید تا زمانی که صفحه نمایش شما بگوید Here.

پیدا کردن ایرپاد گمشده با استفاده از دوربین آیفون

توجه: این ویژگی جدید فقط در صورتی کار می‌کند که AirPods شما به نسخه سیستم عامل 4A400 به روز شده باشد. می‌توانید با رفتن به Settings > General > About و انتخاب نام AirPods خود، متوجه شوید که از کدام نسخه سیستم عامل در آیفون خود استفاده می‌کنید.

پیدا کردن ایرپادهای گمشده

سپس ببینید آیا کد کنار Firmware Version 4A400 است یا خیر. در غیر این صورت، هیچ راهی برای مجبور کردن AirPods خود برای به روز رسانی وجود ندارد، اما می‌توانید سعی کنید آنها را در جعبه شارژ خود قرار دهید و چندین ساعت آن را به پریز برق وصل کنید.

پیدا کردن Airpods

اگر هنوز نمی توانید ایرپادهای خود را پیدا کنید، اپل روش جدیدی برای علامت گذاری آنها به عنوان گمشده اضافه کرده است. با این کار AirPods شما قفل می‌شود و به دیگر کاربران آیفون اجازه می‌دهد وقتی AirPods شما را پیدا کردند به شما اطلاع دهند. به این صورت است:

نحوه فعال کردن حالت گمشده در AirPods برای پیدا کردن ایرپاد

برای فعال کردن حالت گمشده در AirPods خود، اپلیکیشن Find My را در آیفون خود باز کنید و روی Devices ضربه بزنید. سپس AirPods خود را انتخاب کنید، به بالا بروید و روی Activate در زیر علامت گذاری به عنوان گمشده ضربه بزنید. سپس روی Continue ضربه بزنید و شماره تلفن خود را وارد کنید. در نهایت، Notify When Found را فعال کرده و روی Activate ضربه بزنید.

  1. اپلیکیشن Find My را در آیفون خود باز کنید.
  2. سپس روی Devices ضربه بزنید.
  3. بعد، AirPods خود را انتخاب کنید.
  4. سپس از پایین صفحه به بالا اسکرول کنید و Activate را انتخاب کنید. این را در زیر علامت گذاری به عنوان گمشده خواهید دید.
  5. سپس روی Continue ضربه بزنید.
    نحوه فعال کردن حالت گمشده در AirPods
  6. سپس شماره تلفن خود را وارد کرده و روی Next ضربه بزنید. این به سایر کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت یافتن AirPods شما با شما تماس بگیرند یا پیامک ارسال کنند. همچنین می‌توانید به جای آن روی Use an email address ضربه بزنید.
  7. در نهایت روی نوار لغزنده کنار Notify When Found ضربه بزنید و روی Activate ضربه بزنید. اگر سبز باشد متوجه خواهید شد که نوار لغزنده روشن است.

نحوه فعال کردن حالت گمشده در AirPods برای پردا کردن ایرپاد گمشده

وقتی AirPods خود را پیدا کردید، به یاد داشته باشید که حالت گمشده را در برنامه Find My خاموش کنید. برای انجام این کار، به Devices بروید، AirPods خود را انتخاب کنید و در قسمت Mark As Lost روی Activated ضربه بزنید. سپس روی Turn Off Lost Mode ضربه بزنید و از پنجره باز شده گزینه Turn Off را انتخاب کنید.

نحوه فعال کردن حالت گمشده در AirPods برای پردا کردن ایرپاد گمشده

اگر آیفون ندارید، می‌توانید از رایانه، تلفن هوشمند اندرویدی یا هر دستگاه دیگری با مرورگر وب نیز استفاده کنید. به این صورت است:

پیدا کردن ایرپاد گمشده از طریق مرورگرهای وب

برای پیدا کردن ایرپاد خود با استفاده از یک مرورگر وب، به iCloud.com/find بروید و با Apple ID و رمز عبور خود وارد شوید. سپس All Devices را انتخاب کنید و AirPods خود را از لیست پاپ آپ انتخاب کنید. سپس می‌توانید آنها را روی نقشه پیدا کنید یا روی Play Sound ضربه بزنید تا آنها را از طریق صدا پیدا کنید.

  1. یک مرورگر باز کنید و به iCloud.com/find بروید. شما می‌توانید از هر مرورگر وب اصلی استفاده کنید.
  2. سپس با اپل آیدی و رمز عبور وارد شوید. اگر Apple ID و رمز عبور خود را نمی‌دانید، می‌توانید روی Forgot Apple ID یا رمز عبور کلیک کنید.
    پیدا کردن ایرپاد گمشده از طریق مرورگرهای وب
  3. در رایانه، همه دستگاه‌ها را انتخاب کنید. این را در بالای صفحه خود خواهید دید. اگر از دستگاه تلفن همراه استفاده می‌کنید، دستگاه‌های Apple خود را در پایین صفحه نمایش خود مشاهده خواهید کرد. اگر AirPods خود را در لیست نمی‌بینید، انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا همه دستگاه‌های اپل شما نمایان شوند.
    پیدا کردن ایرپاد گمشده از طریق مرورگرهای وب
  4. سپس AirPods خود را انتخاب کنید. این آخرین مکان شناخته شده آنها را روی نقشه نشان می‌دهد.
    پیدا کردن ایرپاد گمشده از طریق مرورگرهای وب
  5. برای پیدا کردن ایرپاد در هر زمان، روی Play Sound کلیک کنید.

پیدا کردن ایرپاد گمشده از طریق مرورگرهای وب

سپس می‌توانید از Find My در iCloud استفاده کنید تا با کلیک روی دکمه‌های Mute Left و Mute Right، هر بار یک AirPod را پیدا کنید.

پیدا کردن ایرپاد گمشده از طریق مرورگرهای وب

12 دیدگاه در “آموزش تصویری پیدا کردن ایرپاد گمشده با استفاده از آیفون

  1. مینا گفت:

    ایرپاد و کیسم رو را گم کردم، تو قسمت find my, در قسمت device روی ایرپاد که میرم فقط گزینه play sound و direction هست، و کزینه lost mood نداره
    اما روی ایفون این گزینه رو داره
    ممکنه راهنمایی کنین🥹

    1. ستارع گفت:

      سلام منم همین مشکل و دارم، راه حلی براش پیدا کردین؟

    2. مجتبی گفت:

      درود بر شما
      این قابلیت فقط در نسل ایرپاد پرو نسل دو به بعد قابل استفاده هست

  2. مینا گفت:

    ایرپاد و کیسم رو را گم کردم، تو قسمت find my, در قسمت device روی ایرپاد که میرم فقط گزینه play sound و direction هست، و کزینه lost mood نداره

  3. کیوان گفت:

    سلام من فقط یکی از گوشی های ایرپادم رو گم کردم آیا امکان پیدا کردنش هست ؟؟ ضمنا ایرپاد نسل ۲ هست

    1. گفت:

      اره امکان داره.
      باید بگردی

  4. گفت:

    ایرپادم رو گم کردم توی اپلیکیشن فایند مای رفتم ولی گزینه device رو که میزنم میزنه sign in

  5. سارا گفت:

    میزنم رو device میزنه sign in

  6. گفت:

    من روی device میزنم مینویس sign in

  7. محیا گفت:

    سلام شما با این روش گوشی ایرپادتون رو پیدا کردین؟مال منم یه لنگش گم شده واقعا نمیدونم چیکار کنم

  8. آریا گفت:

    سلام من دوتا از ایرپاد هامو با کیس گم کردم بعد داخل برنامه اسم هر دوتا هستش ولی لوکیشن نداره ولی اپل واچم لوکیشن داره و کاملا همه چیزش بالا میاد
    چیکار کنم جای ایرپاد رو پیدا کنم؟

    1. گفت:

      شاید ایرپاد از گوشیتون دور هست
      ببخشید یک سوال اپل واچ ریست بشه و به حالت کارخانه برگرده با فاین مای قابل شناسایی هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *