کیبوردهایی که امروز در فروشگاه اینترنتی نارستان به شما معرفی خواهیم کرد بهترین صفحه کلید‌ اداری و خانگی سال 2021 هستند که دو نوع بی سیم و باسیم را شامل می شود.

در هنگام راه اندازی دفتر خانگی یا اداری خود به یکی از بهترین صفحه کلیدهای 2021 نیاز دارید. شما نمی توانید لپ تاپ خود را روی میز بگذارید و انتظار داشته باشید که کار خود را به سرعت انجام دهید. بعضی از لپ تاپ از صفحه کلیدهای خوبی و حتی عالی برخوردار هستند اما ما توصیه نمی کنیم چندین ساعت از روز خود را با آنها کار کنید.

در حالی که بسیاری از کاربران عاشق صفحه کلیدهای جمع و جور هستند؛ شما نباید فقط بر اساس اندازه برای خرید کیبورد تصمیم بگیرید. موارد دیگری مانند طراحی آرگونومی (برای جلوگیری از آسیب دیدگی به مچ دست و انگشتان دست)، کلیدهای مکانیکی (که بازخورد لمسی زیادی دارند) تنها دو مورد دیگر از عامل های تعیین کننده یک کیبورد خوب هستند.

بهترین صفحه کلید 2021 کدام است؟

در سال 2021 کیبورد لاجیتک مدل Logitech K780 به عنوان یکی از بهترین صفحه کلیدهای موجود در بازار شناخته شده است چون می توانید از آن در همه دستگاه های خود استفاده کنید. این کیبورد لاجیتک همچنین کاربران پلت فرم های مختلف مک؛ کامپیوتر شخصی و کروم بوک را مورد هدف قرار داده است. این دستگاه از کلیدهای استاندارد و عملکرد چندرسانه ای مدرن برخوردار است. علاوه بر این کیبورد لاجیتک Logitech K870 بی سیم است و به شما اطمینان می دهد که میز کار تمیز و بدون شلوغی کابل ها را خواهید داشت. کی 870 لاجیتک بسیار زیبا طراحی شده است و با همه اینها؛ آیا چیز دیگری وجود دارد که بخواهید؟

اگر به دنبال کیبورد ساده تری هستید با Dell KB216 شروع کنید. این کیبورد به باتری احتیاج ندارد چون به USB متصل می شود و باعث می شود که فرآیند راه اندازی ساده ای داشته باشید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را به کامپیوتر خود وصل کنید.

از نظر طراحی کلیدها؛ Dell KB216 کلیدهای بسیار خوبی را به همراه کنترل های چندرسانه ای دارد و قسمت پد عددی آن به شما اجازه می دهد تا به سادگی کارهای حسابداری خود را انجام دهید.

Logitech K350 – بهترین صفحه کلید لاجیتک در 2021

  • نوع کلید: غشایی؛ باتری: 2 عدد AAA؛ گارانتی 1 ساله؛ اندازه 9×9.9×2.9 اینچ
  • مزایا: مجموعه ای کامل از کلیدهای چندرسانه های؛ عمر باتری طولانی، اتصال بی سیم
  • معایب: طراحی منسوخ

صفحه کلید بی سیم Logitech K350 گزینه واقعا جالبی است. این کیبورد نه انها دارای استراحتگاه مچ دست و کلیه کلیدهای چندرسانه ای مورد نیاز شما است بلکه با کلیدهایی مانند F7 می توانید اینترنت اکسپلورر را راه اندازی کنید و یک دکمه هم برای دسترسی به Windows Media Center وجود دارد. این کیبورد لاجیتک جزو پر فروش ترین سخت افزارهای کامپیوتری است.

7 تا از بهترین صفحه کلیدهای اداری و خانگی سال 2021

صفحه کلید Logitech K350 از طریق دانگل یا رسیوری که به USB متصل می شود کار می کند و خود لاجیتک می گوید که با یک بار شارژ؛ حداکثر 3 سال (2 میلیون فشار کلید در سال) دوام می آورد. این کیبورد برای دستگاه های ویندوز بسیار مناسب است و خود لاجیتک آن را برای ویندوز ایکس پی؛ ویستا؛ ویندوز 7؛ 8 و 10 توصیه می کند.

Dell Wired Keyboard – Black KB216 (580-ADMT) – کیبورد سیمی

  • نوع کلید: غشایی؛ باتری: ندارد؛ گارانتی: 1 ساله؛ اندازه: 4x5x1 اینچ
  • مزایا: مقرون به صرفه؛ دارای کلیدهای چندرسانه ای؛ پد کامل اعداد
  • معایب: از اتصال بی سیم پشتیبانی نمی کند؛ طراحی تکراری

سعی دارید که یک صفحه کالید خوب و قابل اعتماد برای دفتر خانگی خود تهیه کنید؟ نمی خواهید خیلی هزینه کنید؟ شرکت دل این نیاز شما را تحت پوشش قرار داده است. Dell Wired Keyboard – Black KB216 (580-ADMT) صفحه کلید سیمی دل است که به پورت USB متصل می شود و همه سیستم های امروزی حداقل یک پورت USB را به همراه دارند، البته کاربران مک بوکی که از هاب USB استفاده نمی کنند نمی توانند این محصول را داشته باشند.

7 تا از بهترین صفحه کلیدهای اداری و خانگی سال 2021

اگر شما هم یکی از کاربران مک بوک هستید در ادامه پیشنهادهایی برای شما خواهیم داشت که مقرون به صرفه هم هستند. اگر کارهای محاسباتی زیادی دارید و با اکسل و برنامه های حسابداری کار می کنید باید از اینکه دل پد عددی کاملی را ارائه داده است خوشحال باشید.

Arteck 2.4G Wireless Keyboard – بهترین صفحه کلید بی سیم 2021

  • نوع کلید: غشایی؛ باتری: توکار و قابل شارژ؛ گارانتی: 2 ساله؛ اندازه: 9×4.9×0.6 اینچ
  • مزایا: سبک؛ طراحی فلزی؛ با دستگاه های مختلفی کار می کند.
  • معایب: از بلوتوث پشتیبانی نمی کند؛ دستگاه های رقیب عمر باتری بیشتری را ارائه می دهند.

خرید کیبورد بی سیم نیازی به هزینه زیادی ندارد. Arteck 2.4G Wireless Keyboard یکی از کیبوردهای سبک وزن و مینیمال Arteck است که به لطف رسیور USB به شما امکان می دهد تا از آن در سیستم های دسکتاپ؛ لپ تاپ و حتی تلویزیون استفاده کنید. این کیبورد با مک هم کار می کند اما برای ویندوز بهینه سازی شده است.

7 تا از بهترین صفحه کلیدهای اداری و خانگی سال 2021

صفحه کلید Arteck 2.4G Wireless Keyboard برای کاربران اداری و خانگی یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه هایی است که می توانند تهیه کنند. همچنین Arteck استقامت بالای محصول خود را نوید می دهد و می توانید با یک بار شارژ تا 6 ماه از آن استفاده کنید. همچنین شرکت سازنده این محصول را به 24 ماه گارانتی مجهز کرده است.

Apple Magic Keyboard – بهترین صفحه کلید اپل در 2021

  • نوع کلید: غشایی، باتری: قابل شارژ داخلی، گارانتی 1 سال، اندازه: 5×0.4-0.2 اینچ
  • مزایا: کلیدهای عالی, زیبا؛ کوچک و قابل حمل
  • معایب: قسمت پد عددی وجود ندارد؛ مناسب کاربران PC نیست

کاربران اپل می توانند از اینجا کار خود را شروع کنند؛ چون صفحه کلید Apple Magic Keyboard برای برآورده کردن نیاز آنها طراحی شده است. این دستگاه یکی از بهترین صفحه کلیدهایی است که یک قدم بالاتر از صفحه کلیدهای مک بوک سال های 2016 و 209 قرار دارد و کاملا شبیه به صفحه کلید مک پرو 16 اینچی است. ابعاد این محصول به اندازه ای جمع و جور است که بتوانید آن را در کیف لپ تاپ تان قرار دهید و یا استفاده ساده تری از آن روی میز کارتان داشته باشید.

7 تا از بهترین صفحه کلیدهای اداری و خانگی سال 2021

Logitech K780 – بهترین کیبورد بی سیم 2021 لاجیتک

  • نوع کلید: غشایی؛ باتری: 2 عدد AAA؛ گارانتی: 1 ساله، اندازه: 9×6.2×0.9 اینچ
  • مزایا – پشتیبانی همزمان از چند دستگاه؛ ناچ می تواند گوشی یا آیپد شما را نگه دارد؛ حتی با Chromebooks List کار می کند؛
  • معایب: کلیدهای گرد برای همه کاربران مناسب نمی باشد.

لپ تاپ شما تنها دستگاهی نیست که باید با آن تایپ کنید؛ بنابراین لاجیتک دارای صفحه کلیدهایی مانند K780 است که به راحتی قابلیت اتصال به سه دستگاه را دارد. همچنین فناوری FLIT Logitech هم از جایجایی ساده داده ها بین سیستم ها پشتیبانی می کند.

اگر از دو دستگاه مختلف استفاده می کنید؛ این صفحه کلید می تواند فایلی را از یکی کپی کرده و به دیگری ارسال کند. همچنین دارای کلیدهای دایره ای شکل است که باعث می شود افرادی که دنبال یک ظاهر متفاوت هستند را جذب کند. اگر مشغول تایپ کردن در کنار خانواده و دستان خود هستید؛ توجه داشته باشید که کلیدهای صدای تایپ کمتری را ایجاد می کنند و در نتیجه دیگران را آزده خاطر نخواهید کرد.

7 تا از بهترین صفحه کلیدهای اداری و خانگی سال 2021

Logitech K780 از مک, کامپیوترهای شخصی و کروم پشتیبانی می کند و سازگاری بالایی با پلت فرم ها و سیستم عامل های مختلف دارد. ناچ انتهای صفحه کلید هم به شما امکان می دهد تا گوشی یا تبلت خود را در آنجا قرار دهید و از آن به عنوان هولدر استفاده کنید.

Logitech Ergo K860 – بهترین صفحه کلید غشایی لاجیتک در 2021

  • نوع کلید: غشایی؛ باتری: 2 عدد AAA؛ گارانتی: 1 ساله؛ اندازه: 2×1.9 اینچ
  • مزایا: دارای استراحتگاه مچ دست؛ پایه های قابل تنظیم؛ مناسب برای کامپیوترهای شخصی و مک
  • معایب: طراحی دو تکه ؛ کمی گران است

آیا به دنبال یک صفحه کلید ارگونومی هستید که فقط با لپ تاپ شما کار کند؟ حتما از دستگاهی مانند صفحه کلید Logitech Ergo K860 قدردانی خواهید کرد. این کیبورد با مک بوک پرو و آیپد پرو به خوبی کار می کند. طراحی استراحتگاه مچ دست به شما کمک می کند تا دستان خود را روی آن قرار دهید و از فشار به مچ دست های خود خودداری کنید. یکی از ویژگی های مورد علاقه شما ممکن است قابلیت تنظیم پایه ها باشد که به شما کمک می کند تا ارتفاع مناسب را برای خود انتخاب کنید.

7 تا از بهترین صفحه کلیدهای اداری و خانگی سال 2021

Matias Tactile Pro Keyboard for Mac – بهترین کیبورد مکانیکی 2021

  • نوع کلید: مکانیکی؛ باتری: ندارد؛ گارانتی: 1 ساله؛ اندازه: 5×6.5×1.5 اینچ
  • مزایا: مکانیسم های کلید عالی, طراحی با دوام
  • معایب: سنگین است؛ اتصال بی سیم را پشتیبانی نمی کند

Matias Tactile Pro Keyboard for Mac یکی از کیبوردهای مکانیکی است که کلیدهای آن بازخورد مناسبی را ارائه می دهد. این دستگاه برای مک بهینه سازی شده است. در استفاده های طولانی مدت حتی حروف حک شده روی کلیدها کمرنگ نخواهند شد؛ چون کلیدها لیزری هستند. شما می توانید از طریق کابل USB آن را به سیستم خود متصل کنید؛ این در حالی است که از 2 پورت USB پشتیبانی می کند تا پورتی که اشغال کرده است را جبران کند.

7 تا از بهترین صفحه کلیدهای اداری و خانگی سال 2021

چگونه بهترین صفحه کلید 2021 را برای خود انتخاب کنم؟

اگر از ویندوز استفاده می کنید می توانید از بین این گزینه ها (به غیر از کیبوردهای Matias Tactile Pro و Keyboard Magic Apple) یکی را برای خود انتخاب کنید. اگر فقط می خواهید که صفحه کلید را به سیستم شخصی خود متصل کنید می توانید بین صفحه کلیدهای سیمی Dell KB216 یا صفحه کلید بی سیم Arteck 2.4G انتخاب داشته باشید که دومی به دلیل نداشتن کابل فضای کاری تمیزتری را در اختیار شما قرار می دهد.

اما اگر می خواهید که صفحه کلید را به کامپیوتر شخصی؛ تبلت یا هر دستگاه دیگری متصل کنید؛ صفحه کلید لاجیتک مدل Logitech K780 را بررسی کنید. کاربران کروم بوک و مک همچنین می توانند از Logitech K780 استفاده کنند چون عملکرد عالی را ارائه می دهد. کاربران مکی که همیشه در حال سفر و جابجایی هستند باید صفحه کلید قابل حمل Apple Magic را بررسی کنند. کاربران مک بوکی که می خواهند دفتر کاری خود را ایجاد کنند می توانند کیبورد Matias Tactile Pro را مورد بررسی قرار دهند.

منبع: tomsguide

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *