در هنگام خرید هدست بلوتوثی، چیزهای زیادی وجود دارند که باید در نظر داشته باشید. قیمت، کیفیت صدا، راحتی و عمر باتری. در این مقاله از نارستان ما 7 هدست بلوتوثی که دارای بهترین کیفیت باتری هستند را به شما معرفی می‌کنیم. اما منظور از عمر باتری خوب چیست؟ ما هدست هایی را بررسی کردیم که شما می‌توانید یک روز کامل از آن استفاده کنید و یا حداقل به مدت یک هفته می‌تواند در حالت استندبای باشد.

هدست بلوتوثی Plantronics Voyager Focus UC

عمر باتری: 12 ساعت مکالمه، 15 ساعت گوش دادن

Plantronics Voyager Focus UC یک هدست است که شما می‌توانید به راحتی روی گوش خود قرار دهید و تجربه شنیداری عالی را داشته باشید. برد این دستگاه 98 فوت بوده و این بدان معناست که شما مجبور نیستید از آن در یک مکان واحد استفاده کنید.

با از بین بردن سر و صداها و نویزها شما می‌توانید مکالمات بسیار واضحی را داشته باشید و حتی قابلیت مات دستی داینامیکی به شما این امکان را می‌دهد تا در صورتی که سعی دارید گفتگویی را شروع کنید (زمانی که میکروفون سایلنت است) هشدارهایی را دریافت کنید. یک استند شارژ مغناطیسی همراه با Plantronics Voyager Focus UC وجود دارد که می‌توانید برای شارژ کردن هدست از آن استفاده کنید.

هدست بلوتوثی Plantronics Voyager Focus UC

هدست بلوتوثی VXi BlueParrott B250-XTS

عمر باتری: بیش از 20 ساعت مکالمه و 490 ساعت استندبای

زمانی که در مورد عمر باتری بحث می‌شود، VXi BlueParrott B250-XTS به میان می‌آید. این هدست قابلیت بیش از 20 ساعت مکالمه را دارد و می‌تواند بیش از 150 ساعت در حالت استندبای قرار بگیرد. برای راحتی بیشتر، این هدست از طریق کابل Micro-USB استاندارد شارژ می‌شود.

هدست بلوتوثی VXi BlueParrott B250-XTS

این هدست برای استفاده در هنگام حرکت عالی است و به شما کمک می‌کند تا سروصداهای ناشی از ترافیک و دیگر صداهای ناخواسته را کاهش دهید. تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که این هدست از پخش فایل‌های صوتی دیگر مانند موسیقی یا راهنمای GPS پشتیبانی نمی‌کند. اگر شما به پخش صدا نیاز دارید بهتر است هدست BlueParrott B350-XT را بررسی کنید.

 

هدست بلوتوثی Plantronics M70

عمر باتری: 11 ساعت مکالمه، 16 روز استندبای، 180 روز هایبرنت

هدست Plantronics M70 کوچک، سبک و بسیار مقرون به صرفه است. با وجود تمام سادگی ظاهری که این هدست دارد هنوز هم عمر باتری فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد. عمر باتری این هدست بیش از 11 ساعت مکالمه را ارائه می‌دهد و با استفاده از مد هایبرنتی DeepSleep هوشمندی که دارد می‌توان 180 روز آن را هایبرنت کرد.

هدست M70 از موسیقی و سایر استریم‌های صوتی، plus Siri, Cortana و Google Assistant پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید همه این موارد را از طریق کنترل‌های هدست فعال کنید و حتی نیازی به برداشتن تلفن از جیبتان ندارید. اگر در محیط‌های شلوغی به سر می‌برید می‌توانید از گزینه‌های حذف سر و صدای 91 درصدی و کیفیت صدای HD استفاده کنید.

هدست بلوتوثی Plantronics M70

هدست بلوتوثی Jabra Elite 65T

عمر باتری: 5 ساعت مکالمه، 15 ساعت استفاده با محفظه شارژ

در نگاه اول، عمر باتری 5 ساعته هدست Jabra Elite 65T ممکن است کوتاه به نظر برسد. با این حال اینها تنها بخشی از نسل جدید ایرپادهای بیسیم واقعی هستند که با محفظه شارژی که دارند 15 ساعت عمرباتری را ارائه می‌دهند. هر بار که بادهای Elite 65t را از گوشی خود بیرون آورید و آن را در محفظه قرار دهید شروع به شارژ شدن می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا عمر باتری هدست خود را به 15 ساعت افزایش دهید.

اما بهتر است قبل از اینکه هدست نیاز به شارژ پیدا کند آنها را در محفظه قرار دهید. این تنها چیزی نیست که در مورد این ایرپادها وجود دارد، آنها بسیار سبک و امن هستند و در مقابل آب، گرد و غبار مقاوم هستند و دارای 4 میکروفون هستند و به صورت داخلی از دستیار گوگل، الکسا و سیری پشتیبانی می‌کند.

هدست بلوتوثی Plantronics M70

 

هدست بلوتوثی Mpow Pro Trucker

عمر باتری: 12 ساعت مکالمه، 200 ساعت استندبای

Mpow Pro Trucker دارای طول عمر باتری خوبی است به طوری که 12 ساعت مکالمه و حداکثر 200 ساعت استفاده در حالت استندبای را در اختیار شما قرار می‌دهد و تنها نیاز به دو ساعت زمان شارژ (از 0 تا 100) دارد. این هدست بلوتوثی بسیار راحت است و قابلیت نویز کنسلینگ این هدست باعث می‌شود تا کیفیت صدای عالی در اختیار داشته باشد. Mpow Pro Trucker متاسفانه از موسیقی پشتیبانی نمی‌کند اما عمر باتری طولانی و مقرون به صرفه‌ای را ارائه می‌دهد.

هدست بلوتوثی Mpow Pro Trucker

هدست بلوتوثی Jabra Talk 45

عمرباتری: 6 ساعت مکالمه، 192 ساعت استندبای

Jabra Talk 45 برخلاف ظاهر کوچک و جمع و جوری که دارد ویژگی‌های برجسته‌ای مانند صدای HD، حذف سر و صداهای تاثیرگذار در کیفیت تماس، پشتیبانی از موسیقی و راهنمای GPS، پشتیبانی از دستیار گوگل، سیری و غیره را دارد. Jabra Talk 45 تنها از عمرباتری 6 ساعته استفاده می‌کند که مدت کوتاهی است. اگر ترجیح می‌دهید از یک مدل هدست جبرا با زمان مکالمه طولانی‌تر استفاده کنید می‌توانید هدست Jabra Talk 25 را بررسی کنید.

 

هدست بلوتوثی Jabra Talk 45

هدست بلوتوثی Motorola Boom 2+

عمر باتری: 9 ساعت مکالمه، 192 ساعت استندبای

Motorola Boom 2+ دارای عمرباتری 9 ساعته برای مکالمه و 192 ساعت استندبای است. ایرپادها بسیار کوچک و مرتب هستند و برد وسیع 300 فوتی را پوشش می‌دهند و با پشتیبانی از NFC که دارند می‌توانید هدست را به صورت فلش به گوشی خود متصل کنید. از بین بردن سر و صدا‌ها و نویزهای پس زمینه و اعلان‌های هوشمند به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر از آن استفاده کنید. به طور مثال Boom 2+ به شما نمای تماس گیرنده را نشان می‌دهد و هر زمان که نیاز به شارژ داشته باشد به شما اعلام می‌کند.

 

هدست بلوتوثی Motorola Boom 2+