پایه خنک کننده تسکو TCLP 3106

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
پایه خنک کننده تسکو TCLP 3106 TSCO TCLP 3106 Coolpad چرا به پایه خنک کننده تسکو TCLP 3106 نیاز داریم؟ بیشتر لپ تاپ‌ها برای مدت زمان طولانی و به صورت متوالی برای کارهایی مانند بازی، گشت و گذار در اینترنت، کار و یا شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شوند. وقتی که پردازنده تحت بار...
(1 customer review)
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 690 گرم
برند

گارانتی

ابعاد

360x260x20 میلی‌متر

جنس

پلاستیک مقاوم+فلز

مناسب برای

لپ تاپ های سایز 10 تا 17 اینچ

پورت‌ها

2 عدد

ولتاژ ورودی

5.0 ولت

تعداد فن

2 عدد

سایز فن

120x120x15 میلی‌متر

سرعت فن

1000 دور بر دقیقه

تعداد LED

4 عدد

منبع تغذیه

USB

کلید روشن و خاموش

دارد

سایر مشخصات

قابلیت تنظیم ارتفاع

معرفی محصول

پایه خنک کننده تسکو TCLP 3106

TSCO TCLP 3106 Coolpad

چرا به پایه خنک کننده تسکو TCLP 3106 نیاز داریم؟ بیشتر لپ تاپ‌ها برای مدت زمان طولانی و به صورت متوالی برای کارهایی مانند بازی، گشت و گذار در اینترنت، کار و یا شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شوند. وقتی که پردازنده تحت بار شدید باشد دمای لپ تاپ افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه عمر لپ تاپ شما کاهش پیدا می‌کند. برخی از لپ تاپ‌ها دارای فن داخلی هستند که در مواقعی که حرارات دشتگاه بالا می‌رود به صورت خودکار فعال می‌شود اما این فن‌ها پاسخگوی برخی از لپ تاپ‌ها نیست و به همیت خاطر قسمت هایی مانند ناحیه تاچ پد، صفحه کلید و قسمت‌های زیر لپ تاپ به صورت غیر معمولی داغ می‌شود.

پایه خنک کننده تسکو TCLP 3106

برای حل این مشکل سازندگان مختلفی اقدام به تولید کول پد یا پایه خنک کننده لپ تاپ کردند که یکی از آنها شرکت تسکو می‌باشد. این شرکت دارای محصولی به نام پایه خنک کننده تسکو مدل TCLP 3106 است که از دو فن 140 میلی متری ساخته شده است. سرعت گردش فن‌ها 1000 دور دقیقه است و کنترل سرعت فن ندارد. شما از طریق پورت USB کول پد را به لپ تاپ تان وصل می‌کنید و پایه خنک کننده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. فن‌ها بی صدا هستند و شما می‌توانید از طریق پایه ها، ارتفاع کول پد خود را تنظیم کنید. بدنه پایه خنک کننده تسکو مدل TCLP 3106 توری فلزی و پلاستیکی است و برای لپ تاپ‌های 17 اینچ به پایین تر مناسب می‌باشد.

قیمت پایه خنک کننده TSCO

در حال حاضر قیمت پایه خنک کننده تسکو در فروشگاه نارستان به روز می باشد شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت و گارانتی از فروشگاه اینترنتی نارستان خریداری فرمایید. چنانچه در زمینه این محصول سوال دارید؛ پیشنهاد می کنیم قبل از خرید سوالات خود را با شماره های مندرج در سایت یا بخش نظرات محصول و یا از طریق پشتیبان های آنلاین سایت مطرح بفرمایید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه بفرمایید.

 

1 review for پایه خنک کننده تسکو TCLP 3106

  1. کول پد خوبیه و خنک کنندگی خوبی داره
    من راضی بودم از خریدم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.