منبع تغذیه کامپیوتر کولر مستر مدل MWE White 450W

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
منبع تغذیه کامپیوتر MWE هر آنچه را که از یک پاور کامپیوتر انتظار دارید را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می‌دهد. این دیوایس با طراحی مدار محافظ همراه است و از سیستم شما در هر لحظه از زمان محافظت می‌کند. فن 120 میلی متری سیستم شما...
(1 customer review)
دسته:
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 700 گرم

معرفی محصول

منبع تغذیه کامپیوتر MWE هر آنچه را که از یک پاور کامپیوتر انتظار دارید را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می‌دهد. این دیوایس با طراحی مدار محافظ همراه است و از سیستم شما در هر لحظه از زمان محافظت می‌کند. فن 120 میلی متری سیستم شما را با کمی سر و صدا خنک نگه می‌دارد. این دستگاه کوچک تمام نیاز شما به برق را برآورده می‌کند. منبع تغذیه کامپیوتر کولر مستر مدل MWE white 450 دارای طراحی تصحیح ضریب فاکتور است و با استفاده از گواهینامه 80PLUS پایه 230 ولتی می‌تواند یک کارایی معمول حداقل 85 درصدی را در طول استفاده‌های نرمال تضمین کند.

منبع تغذیه کامپیوتر کولر مستر مدل MWE white 450 با استفاده از جدیدترین استانداردهای محیطی و مطابق با ErP 2013 طراحی شده است. وقتی سیستم شما در حالت استند بای قرار می‌گیرد این پاور کمتر از 0.5 ولت را استفاده می‌کند که این امر نه تنها استرس‌های محیطی را کاهش می‌دهد بلکه قبض برق شما را نیز کاهش می‌دهد. پاور کامپیوتر MWE به گونه ای طراحی شده است که حداکثر تا 40 درجه سانتیگراد کار می‌کند و امنیت و قابلیت اطمینان بیشتری را برای پلت فرم‌های موجود در محیط‌های گرم را فراهم می‌کند. MWE از استانداردهای حفاظتی OCP / OVP / UVP / SCP / OPP و OTP پشتیبانی می‌کند. این اقدامات امنیتی از آسیب دیدن سیستم شما در هنگام قطع برق جلوگیری می‌کند.

منبع تغذیه کامپیوتر کولر مستر مدل MWE white 450

1 review for منبع تغذیه کامپیوتر کولر مستر مدل MWE White 450W

  1. محمد رضا نائینی فرد (خریدار محصول)

    بسیار با کیفیت و برندی معتبر با گارانتی معتبر، مناسب برای سیستم های میان رده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.