سوییچ غیر مدیریتی 5 پورت گیگابیت و دسکتاپ دی لینک مدل DGS-105

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
سوییچ غیر مدیریتی 5 پورت گیگابیت و دسکتاپ دی لینک مدل DGS-105 D-Link DGS-105 5-Port Gigabit Desktop Switch DGS-105 یک سوئیچ غیر مدیرتی دسکتاپ با 5 پورت گیگابایت است که برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و SOHO طراحی شده است تا از مزیت افزایش پهنای باند گیگابایت اترنت بهره...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 300 گرم

معرفی محصول

سوییچ غیر مدیریتی 5 پورت گیگابیت و دسکتاپ دی لینک مدل DGS-105

D-Link DGS-105 5-Port Gigabit Desktop Switch

DGS-105 یک سوئیچ غیر مدیرتی دسکتاپ با 5 پورت گیگابایت است که برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و SOHO طراحی شده است تا از مزیت افزایش پهنای باند گیگابایت اترنت بهره ببرید. این سوئیچ 5 پورت گیگابایت ارائه می‌دهد که روشی سریع و ساده برای ارتقاء شبکه به اتصالات گیگابایت می‌باشد.

 D-Link DGS-105 5-Port Gigabit Desktop Switch

دانلود بازی‌های آنلاین، ویدیوهای 4K آنلاین، فایل‌های حجیم

سوئیچ‌های کوچک تر برای کاربران خانگی حرفه ای که ترجیح می‌دهند همه چیز را از طریق وای فای داشته باند مناسب است. این سوئیچ دی لینک بسیار عالی است و مانند یک PowerStrip عمل می‌کند. یک کابل واحد را از روتر به سوئیچ وصل کنید و چند دستگاه خود را به سوئیچ وصل کنید. قابلیت Plug-and-play باعث می‌شود که شما خیلی ساده سوئیچ خود را نصب و استفاده کنید و یک شبکه متصل به اینترنت ایجاد کنید، برای این کار به هیچ گونه تنظیمات و نصب برنامه ای نیاز نیست. پورت‌های گیگابایت این سوئیچ D-Link سرعت انتقال ایده آلی را فراهم می‌آورد به طوری که می‌توانید فایل‌های حجیم و بازی‌های آنلاین را به سادگی دانلود کنید. در قسمت جلوی سوئیچ از دو رنگ چراغ‌های LED استفاده شده است که شما به سادگی می‌توانید وضعیت اتصالات خود را بررسی کنید. این سوئیچ دارای قابلیت QoS است که داده‌های حساس و مهم را برای تحویل کارآمد سازماندهی و اولویت بندی می‌کند و امکان پخش رسانه‌های صاف، تماس‌های VoIP و بازی‌های آنلاین بدون لگ و تاخیر را فراهم می‌آورد.

D-Link DGS-105 5-Port Gigabit Desktop Switch

تشخیص کابل

عملکرد تشخیص کابل D-Link به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق چراغ‌های نشانگر LED که در پنل جلو واقع شده است از وضعیت کابل‌های خود آگاه باشید. کاربران می‌توانند تشخیص دهند که آیا اتصالات کابل آنها به طور صحیحی ایجاد شده است و یا نه و در صورت لزوم عیب یابی سریع شبکه را تسهیل می‌بخشد.

D-Link DGS-105 5-Port Gigabit Desktop Switch

IGMP Snooping

وقتی که پروتکل IGMP Snooping فعال شود؛ سوئیچ DGS-105 مکالمات IGMP بین میزبان و روتر را گوش می‌کند و در مورد اینکه کدام لینک‌ها به جریان‌های مالتی کست IP نیاز دارند تصمیم گیری می‌کند و در نتیجه کارایی را بیشتر و عملکرد را هموارتر می‌کند. لینک هایی که نیاز به مالتی کست ندارند قابل فیلتر هستند بنمابراین شما همیشه می‌توانید کنترل کنید که کدام پورت‌ها ترافیک مالتی کست را دریافت کنند.

D-Link DGS-105 5-Port Gigabit Desktop Switch

بهره وری انرژی

این سوئیچ از فناوری انرژی سبز پشتیبانی می‌کتند و باعث صرفه جویی در مصرف برق و کاهش گرما می‌شود و به نوبه خود طول عمر محصول شما را به حداکثر می‌رساند. این سوئچ 5 پورت دی لینک از فناوری IEEE 802.3az Energy-Efficient Ethernet (EEE) پشتیبانی می‌کند که می‌تواند زمانی که یک اتصال کامپیوتری خاموش می‌شود و یا وقتی که هیچ ترافیک اترنتی وجود ندارد را تشخیص دهد و انرژی مصرفی پورت بیکار را کاهش دهد و مقدار قابل توجهی از انرژی را صرفه جویی کند. علاوه بر این سوئیچ می‌تواند با تشخیص طول کابل متصل به پورت در انرژی مصرفی صرفه جویی کند و فقط به اندازه مورد نیاز از انرژی استفاده کند. هر دوی این قابلیت‌ها با هم کار می‌کنند تا به صرفه جویی خودکار انرژی کمک کنند.

D-Link DGS-105 5-Port Gigabit Desktop Switch

جمع و جور و آرام

بخاطر داشته باشید که طراحی سوییچ غیر مدیریتی 5 پورت گیگابیت و دسکتاپ دی-لینک مدل DGS-105 به صورت محکم و بادوام انجام شده است. بدنه فلزی این دستگاه به شما اطمینان می‌دهد که به هویه هوای گرم و کاهش فشار به قطعات داخلی کمک می‌کند.

D-Link DGS-105 5-Port Gigabit Desktop Switch

1 review for سوییچ غیر مدیریتی 5 پورت گیگابیت و دسکتاپ دی لینک مدل DGS-105

  1. حاتمی

    بسیار عالی و با کیفیت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.