گسترش دهنده بیسیم 300Mbps تی پی لینک مدل TL-WA855RE

1,480,000 تومان

موجود

توضیحات کوتاه:
توسعه دهنده بیسیم 300Mbps تی پی لینک مدل TL-WA855RE TP-LINK TL-WA855RE 300Mbps Wi-Fi Range Extender گسترش دهنده TL-WA855RE دارای اندازه ای جمع و جور می‌باشد و یک دستگاه قدرتمند است که با تمام روترهای وای فای سازگاری دارد و از سرعت بیسیم 300 مگابیت در ثانیه ای پشتیبانی می‌کند و به دستگاه...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 205 گرم
برند

گارانتی

معرفی محصول

توسعه دهنده بیسیم 300Mbps تی پی لینک مدل TL-WA855RE

TP-LINK TL-WA855RE 300Mbps Wi-Fi Range Extender

گسترش دهنده TL-WA855RE دارای اندازه ای جمع و جور می‌باشد و یک دستگاه قدرتمند است که با تمام روترهای وای فای سازگاری دارد و از سرعت بیسیم 300 مگابیت در ثانیه ای پشتیبانی می‌کند و به دستگاه هاب مورد علاقه شما اجازه می‌دهد تا دسترسی سریعی به شبکه وای فای داشته باشند. همانطور که انتظار دارید این گسترش دهنده بیسیم تی پی لینک دستگاهی قدرتمند می‌باشد. 2 آنتن و فناوری MIMO دستگاه TL-WA855RE را از مابقی گسترش دهنده‌ها متمایز می‌کند. فناوری MIMO شبکه شما را ارتقاء می‌دهد و افزایش قابل توجهی را در سرعت وایرلس خود شاهد خواهید بود با دو آنتن خارجی که در این دستگاه طراحی شده است شما می‌توانید در هر جایی که هستید سیگنال وایرلس پایداری را داشته باشید. برای گسترش پوشش شبکه خود کافیست دکمه WPS و بعد دکمه Range Extender روی دستگاه TL-WA855RE فشار دهید و از وای فای خود لذت ببرید.

گسترش دهنده بیسیم 300Mbps تی پی لینک مدل TL-WA855RE

TL-WA855RE دو مد Repeater و AP Mode را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که با انتخاب Repeater شما می‌توانید از دستگاه به عنوان گسترش دهنده استفاده کنید و با انتخاب AP Mode شما نقطه دسترسی را در اختیار خواهید داشت. وقتی که دستگاه به عنوان گسترش دهنده کار می‌کند شما می‌توانید در نقاط مرده خانه یا دفتر خود اینترنت داشته باشید چون این دستگاه پوشش شبکه را به این نقاط گسترش می‌دهد. شما می‌توانید از پورت اترنت اتاق هتل استفاده کنید و آن را به یک هات اسپات وای فای شخصی خود تبدیل کنید. با استفاده از قابلیت Wi-Fi Coverage Control شما می‌توانید تنظیماتی که موجب بهبود در پوشش شبکه وایرلس می‌شوند را ایجاد کنید. با قابلیت Access Control شما می‌توانید افرادی که از شبکه استفاده می‌کنند را کنترل کنید و با استفاده از قابلیت Power Schedule شما می‌توانید دستگاه را زمانبندی کنید تا در زمان مورد انتظارتان رون یا خاموش شود. برنامه Tether به کاربران اجازه می‌دهد تا وضعیت محدوده گسترش را نظارت کنند و عملکردها را کنترل کنند و به صورت ریموت و از راه دو از طریق تلفن همراه خود هشدارها را مطالعه کنند.

گسترش دهنده بیسیم 300Mbps تی پی لینک مدل TL-WA855RE

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گسترش دهنده بیسیم 300Mbps تی پی لینک مدل TL-WA855RE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.