سوییچ مدیریتی 24 پورت تی پی لینک مدل TL-SL3428

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
سوییچ مدیریتی 24 پورت تی پی لینک مدلTL-SL3428 JetStream 24-Port 10/100Mbps + 4-Port Gigabit L2 Managed Switch TL-SL3428 سوییچ مدیریتی تی پی لینک مدلTL-SL3428 دارای 24 پورت با سرعت 10/100 مگابیت در ثانیه می‌باشد. این سوئیچ عملکرد بالا، سطح QoS سطح سازمانی، استراتژی‌های امنیتی QoS و قابلیت‌های مدیریتی غنی لایه 2 را...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 459 گرم

معرفی محصول

سوییچ مدیریتی 24 پورت تی پی لینک مدلTL-SL3428

JetStream 24-Port 10/100Mbps + 4-Port Gigabit L2 Managed Switch TL-SL3428

سوییچ مدیریتی تی پی لینک مدلTL-SL3428 دارای 24 پورت با سرعت 10/100 مگابیت در ثانیه می‌باشد. این سوئیچ عملکرد بالا، سطح QoS سطح سازمانی، استراتژی‌های امنیتی QoS و قابلیت‌های مدیریتی غنی لایه 2 را فراهم می‌آورد. علاوه بر این، سوئیچ مجهز به 4 پورت 10/100/1000 مگابیت در ثانیه و دو اسلات کومبو گیگابیت SFP است که شبکه شما را به طور انعطاف پذیری توسعه می‌دهد. TL-SL3428 یک راه حل شبکه مقرون به صرفه و موثر برای کسب و کاره‌های کوچک و متوسط است.

JetStream 24-Port 10/100Mbps + 4-Port Gigabit L2 Managed Switch TL-SL3428

TL-SL3428 دارای قابلیت‌های امنیتی و مدیریتی قدرتمندی استو قابلیت‌های IP-MAC-Port-VID Binding و Access Control List (ACL) شبکه شما را در مقابل حملات داس و برودکست و ARP و غیره محافظت می‌کند. کیفیت سرویس قابلیت‌های مدیریت ترافیک پیشرفته ای را برای انتقال داده‌های سریعتر و نرم تر را فراهم می‌آورد. رابط کاربری مدیریتی مبتنی بر وب که استفاده ساده ای دارد همراه با CLI, SNMP و RMON به معنای راه اندازی و پیکربندی سریعتر با زمان Down شدن کمتر است. برای گروه‌های کاری و سازمان هایی که نیاز به سوئیچ‌های لایه 2 مقرون به صرفه هستند، سوئیچ مدیریت شده تی پی لینک مدل TL-SL3428 یک راه حل ایده آل برای دسترسی به لبه را فراهم می‌آورد.

شبکه امن

سوییچ مدیریتی 24 پورت تی پی لینک مدلTL-SL3428از قابلیت‌های IP-MAC-Port-VID Binding, Port Security, Storm control و DHCP Snooping استفاده می‌کند و شبکه شما را در مقابل حملات داس، ARP، برودکست و غیره محافظت می‌کند. شما می‌توانید از این حملات راحت تر از قبل محافظت کنید. علاوه بر این قابلیت‌های Access Control Lists دسترسی به منابع حساس شبکه را محدود می‌کند. این دستگاه از تایید 802.1X پشتیبانی می‌کند که در رابطه با سرورهای RADIUS استفاده می‌شود تا قبل از دسترسی به شبکه برخی از اطلاعاتی که نیاز به حراز هویت دارند تایید شوند. تابع Guest VLAN در این دستگاه پشتیبانی می‌شود تا کلاینت‌های غیر 802.1X بتوانند به منابع خاص دسترسی پیدا کنند.

قابلیت‌های پیشرفته QoS

برای ادغام داده‌های صوتی و سرویس‌های ویدیویی در شبکه، سوئیچ TL-SL3428 از سیاست‌های QoS استفاده می‌کند. مدیران می‌توانند بر اساس اولویت ترافیک را براساس آدرس IP یا مک، شماره پورت TCP یا UDP و غیره تعیین کنند تا اطمینان حاصل شود که صوت و تصویر همیشه واضح و روان و بدون لگ هستند، Voice VLAN موجود در این سوئیچ از برنامه‌های صوتی با عملکرد بسیار هموارتر پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های لایه 2

برای نهایت استفاده از سوئیچ‌های لایه 2، TL-SL3428 از ترکیب کامل قابلیت‌های لایه 2 از جمله توابع 802.1Q tag VLAN, Port Isolation, Port Mirroring, STP/RSTP/MSTP, Link Aggregation Control Protocol و 802.3x Flow Control پشتیبانی می‌کند. این سوئیچ از قابلیت‌های پیشرفته ای برای نگخداری شبکه استفاده می‌کند که از این بین می‌توان به Loop Back Detection, Cable Diagnostics و IGMP Snooping اشاره کرد. قابلیت IGMP snooping تضمین می‌کند که سوئیچ به صورت هوشمند استریم‌های مالتی کست را به مشترکین مناسب انتقال می‌دهد در حالی که قابلیت‌های IGMP Throttling و فیلتر سازی مشترکین را در سطح پورت محدود می‌کند تا از دسترسی‌های غیرمحاز جلوگیری کند.

قابلیت‌های مدیریتی سطح سازمانی

TL-SL3428 استفاده و مدیریت ساده ای دارد. این سویئچ از قابلیت‌های مختلف مدیریت استاندارد کاربر پیند مانند رابط کاربری گرافیکی مبتنی بر وب (GUI) یا رابط خط فرمان استاندارد صنعت (CLI) پشتیبانی می‌کند. یا از طریق رمزگذاری‌های SSL و SSH می‌توان از ترافیک محافظت کرد. پشتیبانی از SNMP و RMON باعث می‌شود تا سوئیچ برای اطلاعات با ارزش از نظر سنجی استفاده کند علاوه بر این پروتکل NDP/NTDP یکپارچه در سوئیچ پشتیبانی می‌شود و از طریق خوشه بندی IP به صورت راحت تری سوئیچ مدیریت می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوییچ مدیریتی 24 پورت تی پی لینک مدل TL-SL3428”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.