سوییچ مدیریتی 24 پورت تی پی لینک مدل TL-SG5428

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
سوییچ مدیریتی 24 پورت تی پیلینک مدل TL-SG5428 JetStream 24-Port Gigabit L2 Managed Switch with 4 SFP Slots TL-SG5428 سوییچ مدیریتی 24 پورت تی پیلینک مدل TL-SG5428 برای گروه‌ها و سازمان‌های کاری طراحی شده است، این سوئیچ مجموعه کاملی از قابلیت‌های مدیریتی لایه 2 را ارائه می‌دهد و حداکثر توان را در...
(1 customer review)
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 700 گرم

معرفی محصول

سوییچ مدیریتی 24 پورت تی پیلینک مدل TL-SG5428

JetStream 24-Port Gigabit L2 Managed Switch with 4 SFP Slots TL-SG5428

سوییچ مدیریتی 24 پورت تی پیلینک مدل TL-SG5428 برای گروه‌ها و سازمان‌های کاری طراحی شده است، این سوئیچ مجموعه کاملی از قابلیت‌های مدیریتی لایه 2 را ارائه می‌دهد و حداکثر توان را در هر جایی که بدان نیاز دارید ارائه می‌دهد ( عملکرد بالا برای گروه‌های کاری موجود در لبه شبکه یا سوئیچ‌های گیگابیت اترنت در بک بون و سرورهای پر سرعت در شبکه‌های کوچک را ارائه می‌دهد). علاوه بر این، سوئیچ TL-SG5428 به 4 اسلات SFP مجهز شده است و انعطاف پذیری بیشتری را برای شبکه شما به ارمغان می‌آورد.

JetStream 24-Port Gigabit L2 Managed Switch with 4 SFP Slots TL-SG5428

این سوئیچ مدیریتی تی پی لینک دارای قابلیت‌های امنیتی و مدیریتی قوی می‌باشد. لیست کنترل دسترسی پیشرفته (ACL، L2 تا L4) و گارد امنیتی قوی تی پی لیتک پوشش امنیتی از هسته تا لبه را ارائه می‌دهد و شبکه شما را در مقابیل حملات داس و ARP و غیره محافظت می‌کند. کیفیت سرویس (QoS,L2 تا L4) قابلیت‌های مدیریت ترافیک پیشرفته را برای انتقال نرم تر و سریعتر اطلاعات را فراهم می‌آورد. رابط کابری مبتنی بر وب ساده همراه با CLI,SNMP و RMON به معنای تنظیمات سریعتر و پیکربندی با زمان Down کمتر می‌باشد. برای گروه‌های کاری و سازمان هایی که نیاز به یک سوئیچ Layer 2 مقرون به صرفه دارند و به قابلیت‌های گیگابیت بیشتری نیاز دارند، سوئیچ مدیرتی تی پی لینک TL-SG5428 می‌تواند راه حل ایده آلی باشد.

ظرفیت سوئیچینگ بالا

سوئیچ مدیریت شده TL-SG5428 تی پی لینک راه حل‌های سوئیچینگ بدون مسدودی را برای اتصالات گیگابیت فراهم می‌آورد و ظرفیت سوئیچینگ با پهنای باند تجمیعی بدون مسدودی 56 گیگابیت در ثانیه را فراهم می‌آورد. این دستگاه دارای 24 پورت گیگابیت و 4 اسلات SFP می‌باشد. با استفاده از این ظرفیت بالای سوئیچینگ، TL-SG5428 به طور قابل توجهی می‌تواند باعث افزایش توان عملیاتی شبکه شما شود.

قابلیت پشته سازی مجازی

قابلیت IP Clustering اجازه می‌دهد تا حداکثر 32 سوئیچ TL-SG5428 را بدون توجه به موقعیت جغرافیایی و با استفاده از از یک IP واحد مدیریت کنید. با شناسایی تمام واحدها توسط آدرس IP واحد پشته می‌توانید پیکربندی شود و به عنوان یک آبجکت واحد در نظر گرفته شود.

استراتژی واحد مدیریتی

Access Control Lists دسترسی به منابع شبکه را براس آدرسم مک مبدا و مقصد، آدرس IP، پورت‌های TCP/UDP و حتی VLAN ID محدود می‌کند. این کار توسط سخت افزار انجام می‌شود بنابراین عملکرد سوئیچ به خطر نمی‌افتد. علاوه بر این، سوئیچ از قابلیت‌های تایید هویت 802.1X پشتیبانی می‌کند که در رابطه با یک RADIUS استفاده می‌شود تا الزامات تایید اطلاعات را قبل از دسترسی به شبکه انجام دهد. این سوئیچ از VLAN پشتیبانی می‌کند تا مشتریان غیر 802.1X بتوانند به منابع خاص شبکه دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این قابلیت‌های IP-MAC-Port-VID Binding, Port Security, Storm control, DHCP Snooping و IP Source Guard می‌توانند از حملات برودکستف حملات داس و ARP و غیره جلوگیری کند بنابراین امنیت قوی شبکه را به شما ارائه می‌دهد.

مدیریت قابل انعطاف پذیر سطح سازمانی

TL-SG5428 از قابلیت‌های مختلف مدیریت استاندارد کاربرپسند مانند رابط کاربری مبتنی بر وب (GUI) یا رابط خط فرمان استاندارد صنعتی (CLI) پشتیبانی می‌کند و یا از طریق رمزگذاری‌های SSL یا SSH می‌توان ترافیک محافظت کرد. SNMP (v1/2/3) و RMONباعث می‌شود تا سوئیچ برای وضعیت اطلاعات مهم نظر سنجی کند. این اشتراک گذاری اطلاعات مدیریتی مهم باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود. با تجمیع لینک، پروتکل درختی STP/RSTP/MSTP و پشته مجازی، یک توپولوژی بسیار هوشمند و مقیاس پذیر ایجاد می‌شود و نیاز مشتری‌های سازمانی را برای ایجاد یک شبکه یکپارچه و انعطاف پذیر برآورده می‌کند.

برنامه‌های ویدیویی و صوتی بهینه شده

برای یکپارچه کردن یک سرویس صوتی و تصویری در یک شبکه، سوئیچ TL-SG5428 سیاستی‌های QoS را اعمال می‌کند. مدیران می‌توانند ترافیک را بر اساس آدرس مک، آدرس IP، شماره پورت TCP یا UDP و غیره اولویت بندی کنند. بنابراین صدا و تصویر همیشه واضح و بدوت لگ یا تاخیر و بدون لرزش است. قابلیت Voice VLAN سوئیچ از برنامه‌های صوتی با عملکرد بسیار نرم و روان پشتیبانی می‌کند. برای سایر برنامه‌های درخواستی چند رسانه ای مانند IPTV، سوئیچ TL-SG5428 قابلیت پیشرفته ای را برای مدیریت ساده استریم‌ها ارائه می‌دهد به عنوان مثال Snooping IGMP سوئیچ را به صورت هوشمند به مشترکین مناسب انتقال می‌دهد این در حالیست که فیلتر IGMP می‌تواند هر یک از مشترکین را در محدود کند تا از دسترسی‌های غیر مجاز جلوگیری کند.

1 review for سوییچ مدیریتی 24 پورت تی پی لینک مدل TL-SG5428

  1. مجیدی

    یه سوییچ خیلی خوب برای انتقال صوت و تصویر با قابلیت مدیریت کاربران این سوییچ برای آتلیه ها که حجم انتقال فایل های سنگین رو دارن خیلی عالیه و از افت سرعت شبکه روی بقیه سیستم ها جلوگیری میکنه نسبت کاری به قیمتش هم خوبه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.