سوییچ 24 پورت غیر مدیریتی و دسکتاپ دی لینک مدل DES-1024D

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
سوییچ 24 پورت غیر مدیریتی و دسکتاپ دی لینک مدل DES-1024D 24Port Fast Ethernet Unmanaged Desktop Switch DES‑1024D D-Link DGS-1016D و DGS-1024D جزو سوئیچ‌های 24 پورت غیر مدیریتی دی لینک هستند که یک روش اقتصادی و به صرفه را برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط به ارمغان می‌آورد. این سوئیچ غیرمدیریتی...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 1700 گرم

معرفی محصول

سوییچ 24 پورت غیر مدیریتی و دسکتاپ دی لینک مدل DES-1024D

24Port Fast Ethernet Unmanaged Desktop Switch DES‑1024D

D-Link DGS-1016D و DGS-1024D جزو سوئیچ‌های 24 پورت غیر مدیریتی دی لینک هستند که یک روش اقتصادی و به صرفه را برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط به ارمغان می‌آورد. این سوئیچ غیرمدیریتی سرعت اترنت گیگابایت را ارائه می‌دهد، این در حالی است که مصرف انرژی و نویز خروجی را به حداقل رسانده است. سوییچ 24 پورت غیر مدیریتی و دسکتاپ دی لینک مدل DES-1024Dدر تمام پورت‌های خود سرعت بالایی را ارائه می‌دهد. اگر شبکه شما دارای ترکیبی از رابط‌های اتصال مدرن و میراثی است، هر پورت این سوئیچ به شما اجازه می‌دهد تا اتصالات اترنت استاندارد، فست اترنت و یا اترنت گیگابایت را داشته باشید. سوئیچ DES-1024D دارای چند قابلیت مختلف و پیشرفته است که به کاربر کمک می‌کند تا مدیریت شبکه خود را به سادگی انجام دهد و کارایی خود را افزایش دهد. کنترل جریان اتصالات به شما این اطمینان را می‌دهد که در طول استفاده سنگین از سوئیچ حداقل بسته‌های از دست رفته را داشته باشید و داده‌ها به صورت مطمئنی انتقال داده شوند. علاوه بر این قابلیت‌های Storm Control و Port Isolation به شما اجازه می‌دهد تا با جداسازی پورت‌ها بدافزارها و نرم افزارهای مخرب حداقل تخریب را در شبکه شما داشته باشند.

سوییچ 24 پورت غیر مدیریتی و دسکتاپ دی لینک مدل DES-1024D 24-Port Gigabit Unmanaged Desktop/Rackmount Switch DGS-1024D D-Link DGS-1016D و DGS-1024D جزو سوئیچ‌های 24 پورت غیر مدیریتی دی لینک هستند که یک روش اقتصادی و به صرفه را برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط به ارمغان می‌آورد. این سوئیچ غیرمدیریتی سرعت اترنت گیگابایت را ارائه می‌دهد، این در حالی است که مصرف انرژی و نویز خروجی را به حداقل رسانده است. سوییچ 24 پورت غیر مدیریتی و دسکتاپ دی لینک مدل DES-1024Dدر تمام پورت‌های خود سرعت بالایی را ارائه می‌دهد. اگر شبکه شما دارای ترکیبی از رابط‌های اتصال مدرن و میراثی است، هر پورت این سوئیچ به شما اجازه می‌دهد تا اتصالات اترنت استاندارد، فست اترنت و یا اترنت گیگابایت را داشته باشید. سوئیچ DES-1024D دارای چند قابلیت مختلف و پیشرفته است که به کاربر کمک می‌کند تا مدیریت شبکه خود را به سادگی انجام دهد و کارایی خود را افزایش دهد. کنترل جریان اتصالات به شما این اطمینان را می‌دهد که در طول استفاده سنگین از سوئیچ حداقل بسته‌های از دست رفته را داشته باشید و داده‌ها به صورت مطمئنی انتقال داده شوند. علاوه بر این قابلیت‌های Storm Control و Port Isolation به شما اجازه می‌دهد تا با جداسازی پورت‌ها بدافزارها و نرم افزارهای مخرب حداقل تخریب را در شبکه شما داشته باشند. سوئیچ 1024D دارای یک محفظه فلزی بادوام است که طراحی بی نظیر آن باعث می‌شود تا جریان هوا بهبود پیدا کند و حداقل گرما تولید شود این در حالی است که عملیات به صورت بدون سر و صدا انجام می‌شود. سری سوئیچ‌های 24 پورت غیر مدیریتی دارای وزن سبکی هستند و شما می‌توانید آنها را روی دیوار نصب کنید، این سوئچ دی لینک برای هر کسب و کاری که به دنبال یک سوئیچ مقرون به صرفه است مناسب می‌باشد. سوئیچ دی لینک DGS-1024D دارای فناوری سبز است که به شما کمک می‌کند تا به طور خودکار مصرف انرژی خود را به حداقل برسانید. این سوئیچ D-Link وضعیت اتصال را بررسی می‌کند و در صورتی که هیچ اتصالی برقرار نباشد به طور خودکار خاموش می‌شود و به طور قابل توجهی در مصرف برق صرفه جویی می‌کند. این در حالی است که قابلیت Energy-Efficient Ethernet (EEE) نیز به صورت پویا در کاهش مصرف انرژی نقش دارد.

سوئیچ 1024D دارای یک محفظه فلزی بادوام است که طراحی بی نظیر آن باعث می‌شود تا جریان هوا بهبود پیدا کند و حداقل گرما تولید شود این در حالی است که عملیات به صورت بدون سر و صدا انجام می‌شود. سری سوئیچ‌های 24 پورت غیر مدیریتی دارای وزن سبکی هستند و شما می‌توانید آنها را روی دیوار نصب کنید، این سوئچ دی لینک برای هر کسب و کاری که به دنبال یک سوئیچ مقرون به صرفه است مناسب می‌باشد. سوئیچ دی لینک DGS-1024D دارای فناوری سبز است که به شما کمک می‌کند تا به طور خودکار مصرف انرژی خود را به حداقل برسانید. این سوئیچ D-Link وضعیت اتصال را بررسی می‌کند و در صورتی که هیچ اتصالی برقرار نباشد به طور خودکار خاموش می‌شود و به طور قابل توجهی در مصرف برق صرفه جویی می‌کند. این در حالی است که قابلیت Energy-Efficient Ethernet (EEE) نیز به صورت پویا در کاهش مصرف انرژی نقش دارد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوییچ 24 پورت غیر مدیریتی و دسکتاپ دی لینک مدل DES-1024D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.