سوييچ 8 پورت گيگابيت و دسکتاپ تي پي لينک مدل TL-SG1008D

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
سوييچ 8 پورت گيگابيت و دسکتاپ تي پي لينک مدل TL-SG1008D TP-LINK TL-SG1008D 8-Port Gigabit Desktop Switch سوييچ 8 پورت گيگابيت و دسکتاپ تي پي لينک مدل TL-SG1008D راه حلی ساده برای دسترسی به سرعت گیگابیت اترنت را فراهم می‌آورد. این سوئیچ از فناوری بهره وری انرژی برخوردار است و می‌تواند تا...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

معرفی محصول

سوييچ 8 پورت گيگابيت و دسکتاپ تي پي لينک مدل TL-SG1008D

TP-LINK TL-SG1008D 8-Port Gigabit Desktop Switch

سوييچ 8 پورت گيگابيت و دسکتاپ تي پي لينک مدل TL-SG1008D راه حلی ساده برای دسترسی به سرعت گیگابیت اترنت را فراهم می‌آورد. این سوئیچ از فناوری بهره وری انرژی برخوردار است و می‌تواند تا 80 درصد در برق مصرفی صرفه جویی کند. TL-SG1008D یک راه حل سازگار با محیط زیست است و مناسب شبکه خانگی یا اداری شما می‌باشد.

سوييچ 8 پورت گيگابيت و دسکتاپ تي پي لينک مدل TL-SG1008D

سوئیچ گیگابیت

با 8 پورت که سرعت‌های 10/100/1000 مگابیت در ثانیه را فراهم می‌آورد، TL-SG1008D ظرفیت شبکه شما را تا حد زیادی گسترش می‌دهد و امکان انتقال فایل‌های بزرگ را فراهم می‌آورد. بنابراین کاربران حرفه ای می‌توانند در محیط‌های خانگی، اداری، یا ورک گروپ خود فایل‌های حجیم را سریعتر انتقال دهند. شما می‌توانید بلافاصله فایل‌های گرافیکی، CAD، CGI یا سایر فایل‌های چند رسانه ای خود را از طریق شبکه انتقال دهید.

فناوری سبز

سوييچ 8 پورت گيگابيت و دسکتاپ تي پي لينک مدل TL-SG1008D دارای جدیدترین فناوری‌های کارآمد در زمینه انرژی است و می‌تواند یا صرف انرژی کمتر ظرفیت انرژی شبکه شما را گسترش دهد. به طور خودکار میزان مصرف برق مطابق با وضعیت لینک و طول کابل تنظیم می‌شود.

غیرفعال شدن پورت ها

هنگامی که کامپیوتر یا تجهیزات شبکه خاموش می‌شود پورت مرتبط سوئیچ غیرفعال می‌شود و همین امر موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. TL-SG1008D می‌تواند وضعیت هر پورت را بع طور خودکار تشخیص دهد و مصرف برق پورت‌های بیکار را کاهش می‌دهد که همین امر موجب کاهش 80 درصدی مصرف برق می‌شود.

مصرف برق با توجه به طول کابل

در حالت ایده آل کابل کوتاه تر به دلیل تخریب انرژی کمتری که دارد از انرژی کمتری استفاده می‌کند. این مورد در اکثر دستگاه‌ها در نظر گرفته نشده است و بدون در نظر گرفتن کابل از انرژی استفاده می‌شود.

استفاده ساده

برای استفاده از سوئیچ TL-SG1008D به هیچگونه پیکربندی نیاز نیست. Auto MDI/MDIX نیاز به کابل‌های کراس را از بین می‌برد. مذاکره خودکار در هر پورت سرعت لینک یک دستگاه شبکه را حس می‌گند و به طور هوشمند این سرعت را تنظیم و عملکرد را بهینه می‌کند.

1 review for سوييچ 8 پورت گيگابيت و دسکتاپ تي پي لينک مدل TL-SG1008D

  1. نصیری

    سوییچ خیلی خوب و فوق العاده برای محیط اداری

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.