روتر بیسیم و دوباند AC1350 تی پی لینک مدل Archer C60

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
روتر بیسیم و دوباند AC1350 تی پی لینک مدل Archer C60 TP-Link Archer C60 AC1350 Wireless Dual Band Router روتر Archer C60 با جدیدترین استاندارد وایرلس 802.11ac به میدان می‌آید. این قابلیت وای فای برای فعالیت‌های آنلاین پر ترافیک طراحی شده است و می‌تواند برنامه‌های شما را سه برابر سریع تر از...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

معرفی محصول

روتر بیسیم و دوباند AC1350 تی پی لینک مدل Archer C60

TP-Link Archer C60 AC1350 Wireless Dual Band Router

روتر Archer C60 با جدیدترین استاندارد وایرلس 802.11ac به میدان می‌آید. این قابلیت وای فای برای فعالیت‌های آنلاین پر ترافیک طراحی شده است و می‌تواند برنامه‌های شما را سه برابر سریع تر از استاندارد 802.11n اجرا کند. در نتیجه وای فای سرعتر، قوی تری را برای تمام دستگاه‌های وایرلس شما به ارمغان می‌آورد. روتر بیسیم Archer C60 قابلیت اتصال همزمان به دو بانده را فراهم می‌آورد. اتصال سریعتر وای فای در باند 2.4 گیگاهرتزی ( 450 مگابیت در ثانیه) به شما اجازه می‌دهد تا بدون تاخیر ایمیل‌های خود را ارسال کنید، در اینترنت جستجو کنید و موسیقی گوش دهید. و اتصال وای فای در و باند 5 گیگاهرتز (867 مگابیت در ثانیه) به شما امکان می‌دهد تا ویدیوای HD مورد علاقه خود را تماشا کنید و بازی‌های آنلاین را اجرا کنید.

TP-Link Archer C60 AC1350 Wireless Dual Band Router

Archer C60 به صورت خلاقانه ای طراحی شده است و شامل 5 آنتن می‌باشد که 3 تای آن در باند 2.4 گیگاهرتز و دو تای دیگر در باند 5 گیگاهرتز است. این آنتن‌ها به طور مرتب در حال بهینه سازی هر دو باند 802.11ac Wi-Fi می‌باشد و حداکثر پوشش را در اختیار شما قرار می‌دهد و تداخل را به حداقل می‌رساند. با قابلیت کنترل والدین شما می‌توانید کودکان و کارمندان خود را تحت کنترل داشته باشید و سایت هایی که می‌خواهید مسدود کنید را به لیست سیاه روتر اضافه کنید و سطح دسترسی به اینترنت را محدود کنید. علاوه بر تین دسترسی به شبکه مهمان به شما اجازه می‌دهد تا شبکه اصلی خود را از دسترس افرادی که نمی‌خواهید وارد حریم خصوصی شما شوند دور نگه دارید. شما می‌توانید از طریق رابط کاربری مبتنی بر وب به راحتی روتر Archer C60 را راه اندازی کنید. استفاده از برنامه قدرتمند تی پی لینک (برنامه Tether) ساده ترین روش برای دسترسی و مدیریت روتر شما از طریق گوشی هموشمندتان است.

TP-Link Archer C60 AC1350 Wireless Dual Band Router

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روتر بیسیم و دوباند AC1350 تی پی لینک مدل Archer C60”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.