روتر بی‌سیم تندا مدل FH303

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
روتر بی‌سیم تندا مدل FH303 Tenda FH303 Wireless N300 High Power Router با استفاده روتر بی‌سیم تندا مدل FH303 نقاط مرده خانه یا محل کار خود را از بین ببرید و حتی از دسترسی دستگاهی که باعث کندی شده است به اینترنت جلوگیری کنید. فناوری HighPower تندا باعث افزایش قدرت...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 301 گرم

معرفی محصول

روتر بی‌سیم تندا مدل FH303

Tenda FH303 Wireless N300 High Power Router

با استفاده روتر بی‌سیم تندا مدل FH303 نقاط مرده خانه یا محل کار خود را از بین ببرید و حتی از دسترسی دستگاهی که باعث کندی شده است به اینترنت جلوگیری کنید. فناوری HighPower تندا باعث افزایش قدرت سیگنال می‌شود و با استفاده از آنتن‌های ثابت روتر FH303 قدرت سیگنال را برای به حداکثر رساندن عملکرد و برد افزایش می‌دهد. Universal Repeater فناوری است که برای گسترش پوشش شبکه بی سیم مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مقایسه با فناوری قدیمی تر WDS نه تنها یک روش تنظیم ساده تر دارد بلکه عملکرد و سازگاری بهتری را ارائه می‌دهد. این روتر بی سیم تندا کنترل والیدن را فراهم می‌آورد و امکان فیلتر کردن آدرس مک، فیلتر کلاینت و مسدود سازی دامنه را فراهم می‌سازد. FH303 گزینه‌های رمزکذاری بی سیم چند سطحی را برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز و محافظت از داده‌های مهم شما فراهم می‌آورد. شما می‌توانید از توابع رمزگذاری 64 و 128 بیتی WEP, WPA-PSK, WPA2-PSK برخوردار است.

روتر بی‌سیم تندا مدل FH303

دکمه WPS به کاربران این امکان را می‌دهد که تنها با فشار دادن این دکمه به طور خودکار از یک اتصال امن و مطمئن استفاده کنند که نه تنها تنظیمات سریعتری را ارائه می‌دهد بلکه استفاده بسیار راحتی دارد و نیازی به یادآوردن کلمه عبور نیست. با استفاده از دکمه TX می‌توانید قدرت سیگنال‌های وایرلس را ارحت تر تنظیم کنید. دکمه TX را حدود 3 ثانیه فشار و نگه دارید و بعد دکمه TX را راها کنید چراغ LED G خاموش می‌شود و چراغ LED S روشن می‌شود، در این صورت عملکرد وایرلس بهتری را خواهید داشت.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روتر بی‌سیم تندا مدل FH303”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.