منبع تغذيه نيمه ماژولار گرين مدل 500b-hp Plus

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
منبع تغذيه نيمه ماژولار گرين مدل 500b-hp Plus پاور 500B-HP Plus محصول شرکت «گرین»می باشد.این محصول از توان خروجی 500واتی بهره می‌برد. این پاور دارای گواهینامه‌ی 80PLUS از نوع Gold است. محدوده‌ی ولتاژ ورودی این پاور برابر با بازه‌ی 100 تا 240 وات و محدوده‌ی فرکانس ورودی این محصول برابر...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 2500 گرم

معرفی محصول

منبع تغذيه نيمه ماژولار گرين مدل 500b-hp Plus

پاور 500B-HP Plus محصول شرکت «گرین»می باشد.این محصول از توان خروجی 500واتی بهره می‌برد. این پاور دارای گواهینامه‌ی 80PLUS از نوع Gold است. محدوده‌ی ولتاژ ورودی این پاور برابر با بازه‌ی 100 تا 240 وات و محدوده‌ی فرکانس ورودی این محصول برابر با 50 تا 60 هرتز است. پاور 500B-HP Plus از نوع نیمه‌ماژولار است. پاورهای ماژولار و نیمه‌ماژولار برای استفاده در کیس‌های حرفه‌ای گزینه‌ی مناسبی هستند. دیگر ویژگی‌های این محصول:

  • دارای راندمان بالاتر از 90% در شرایط اعمال بار 20% الی 100% ( مطابق گواهینامه 80 PLUS طلایی)
  • دارای میزان مصرف انرژی کمتر از 0.5W در حالت Stand By مطابق با جدیدترین اصلاحات بار ERP Lot-6
  • پشتیبانی از کلیه پروتکشن‌های ایمنی در بخش ورودی و خروجی در جهت تضمین سلامت سخت افزار
  • دارای مدار تصییح ضریب توان (Active PFC) با عملکرد بالاتر از 0.95 در شرایط اعمال بار 20% الی 100%

اگر به دنبال این هستید که با کمترین هزینه بالاترین بازدهی و کارایی را تجربه کنید کافیست منبع تغذيه نيمه ماژولار گرين 500b-hp Plus را خریداری کنید. پاورهای سری HP از 4 سال قبل به بازار عرضه شده و کیفیت، قیمت و کارایی مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد اما از لحاظ ظاهر و عملکرد با نسل جدید پاورهای HP Plus متفاوت هستند. پاورهای HP+ نسبت به نسل قبلی خود از پلت فرم کاملا متفاوتی استفاده می‌کند. در پاورهای سری HP Plus به جای استفاده از توپولوژی Double Forward از توپولوژی Half-Bridge و مبدل LLC Resonant استفاده شده است که شکل موج سوئیچینگ نرم را فراهم می‌آورد و تلفات سوئیچینگ را در بخش ورودی کاهش داده و بازدهی مصرف انرژی را به طور قابل توجهی افزایش داده است.

منبع تغذيه نيمه ماژولار گرين 500b-hp Plus از مبدل‌های DC-DC به جای توپولوژی Group Regulation استفاده می‌کند که باعث تثبیت هر چه بیشتر ولتاژه‌های خروجی پاور می‌شود و به لطف استفاده از OptiMOS شاهد افزایش چشمگیر کارایی و کاهش افت ولتاژ و تلفات حرارتی هستیم و همین امر منجر به افزایش عمر مفید و تحمل پذیری منبع تغذیه در برابر گرما و حرارت‌های بالا می‌شود. استفاده از تراشه‌های Supervisor و سفارشی سازی بایاسینگ منجر به کنترل دقیق تر پروتکشن‌های OCP,OPP و OTP شده است. در منبع تغذیه‌های سری HP Plus گرین از خازن‌های جامد و الکترولیتی ژاپنی استفاده شده است که قابلیت کار در دماهای 105 درجه سانتیگراد را دارد و نسبت به خازن‌های تایوانی 4 برابر عمر بیشتری دارند و در مقابل ریپل جریان ( یکی از مهمترین عواملی که موجب کاهش عمر مفید پاور و دستگاه‌های متصل به آن می‌شود) مقاوم تر هستند. منبع تغذيه نيمه ماژولار گرين 500b-hp Plus از یاتاقان‌های FDB استفاده می‌کند که عمر بیشتر و نویز کمتری دارد (با استفاده از کنتر فن هوشمند این مدل منبع تغذیه تا بار نامی 80 تا 90 درصدی بدون سر و صدا کار می‌کنند).

منبع تغذيه نيمه ماژولار گرين مدل 500b-hp Plus

1 review for منبع تغذيه نيمه ماژولار گرين مدل 500b-hp Plus

  1. وحید

    یه پاور قوی بدون صدا با امکان کم کردن کابل های اضافه کاملا بدون صدا و گارانتی 62 ماهه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.