کارت شبکه USB 3.0 تی پی لینک UE300

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
کارت شبکه USB 3.0 تی پی لینک UE300 کارت شبکه USB 3.0 تی پی لینک UE300 از مهم ترین لوازم جانبی کامپیوتر می باشد که به عنوان واسطی بین شبکه و تجهیزاتی مثل: کامپیوتر، دوربین مدار بسته، تلفن همراه و ...  عمل می کند و در بین شبکه های مختلف مثل:...
(2 customer reviews)
گارانتی

دسته:
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 201 گرم
گارانتی

ابعاد

71×26×16.2 میلی‌متر

نوع اتصال

بی‌سیم

اتصال دهنده

USB 3.0

نوع درگاه خروجی

پورت اترنت RJ45

تراشه

RTL8153

سرعت انتقال داده

10/100/1000 مگابیت بر ثانیه

سازگار با سیستم‌عامل‌های

Chrome OS, Linux OS, Windows 10, Windows 11, Windows 7, Windows 8, windows 8.1, Windows Vista, Windows XP, Mac OS 10.6-10.14

اقلام همراه

دفترچه راهنما, کابل برق

معرفی محصول

کارت شبکه USB 3.0 تی پی لینک UE300

کارت شبکه USB 3.0 تی پی لینک UE300 از مهم ترین لوازم جانبی کامپیوتر می باشد که به عنوان واسطی بین شبکه و تجهیزاتی مثل: کامپیوتر، دوربین مدار بسته، تلفن همراه و …  عمل می کند و در بین شبکه های مختلف مثل: شبکه ی اترنت، کابلی، بی سیم و وای فای ارتباط برقرار می سازد.

این محصول به افزایش و بهبود عملکرد کامپیوتر کمک شایانی می کند و با داشتن ابعادی ۷۱×۲۶×۱۶.۲ میلی‌متری فضای کمی را اشغال کرده و به راحتی درون کیف جای می گیرد. NIC از نوع اکسترنال می باشد و بدون نیاز به باز کردن کیس و همچنین بدون نیاز به سیم از طریق پورت USB3.0 به کامپیوتر، لپ تاپ و هر وسیله ای که امکان اتصال به شبکه ی مادر را داشته باشد متصل می شود و همان عملی را که یک کارت شبکه ی اینترنال انجام می دهد را از خود ارائه می دهد.

شما می‌توانید از طریق پورت اترنت فایل‌ها را با سرعتی بالا انتقال دهید. اهمیت کارت شبکه USB 3.0 در محیط های اداری بزرگ یا مسافرت های کاری که به جا به جایی سخت افزاری نیازمند هستند، بیشتر نمایان می شود. این محصول با اتصالی امن و بدون قطعی به انتقال داده ها با سرعتی بین 10 تا 1000 مگابیت بر ثانیه می پردازد که این میزان سرعت برای LAN های کوچک، مصارف خانگی یا دفاتر کوچک بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

Network Card شامل اجزایی از جمله: پردازنده اکسترنال مموری، کانکتور، باس و مک آدرس در EEPROM می باشد و از سیستم عامل های Chrome OS, Linux OS, Windows 10, Windows 11, Windows 7, Windows 8, windows 8.1, Windows Vista, Windows XP, Mac OS 10.6-10.14 پشتیبانی می کند همچنین با داشتن قابلیت Plug and Play بدون نیاز به نصب نرم افزار یا درایوری خاص استفاده می شود.

دمای عملکردی کارت شبکه USB 3.0 تی پی لینک بین 0 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد که این میزان دما برای انتقال داده ها با سرعتی بالا بسیار مناسب می باشد. شما می توانید از طریق نشانگر Status تمامی عملکرد دستگاه را مشاهده نمایید. تراشه ی Network Adapter از نوع RTL8153 می باشد. این قطعه داده های دریافتی را پردازش می کند و به فرمت سیگنال  مبدل می سازد، همچنین انواع دستورات وارده بر کارت شبکه را مدیریت می کند.

NIC وزن سبک و حمل راحتی دارد. شما می توانید در دستگاه های فاقد پورت LAN مثل اولترابوک ها و مک بوک ایر از طریق پورت USB 3.0 اتصال شبکه اترنت گیگابیتی را به این دستگاه ها اضافه کنید چرا که این نوع پورت قابلیت پشتیبانی از استانداردهای USB 2.0 و USB 1.1 را نیز دارد.

2 reviews for کارت شبکه USB 3.0 تی پی لینک UE300

  1. سعید ذاکری

    محصول با کیفیت و عالی هستش نیاز شمارو برای داشتن یک کارت شبکه قدرمند گیگابیتی به طور کامل رفع میکنه همچنین برای انتقال دیتای بازی psx بهps4 ولوکال فایل شیرینگ و استریم کردن عالیه فیلم های 4k رو به راحتی میشه باهاش پخش کردs

  2. شایان شاکری

    دو روز از تحویل این دستگاه گذشته و تقریبا” همه ی تست ها بجز تست پیوستگی و دوام ارتباط رو باهاش انجام دادم. روی ویندوز و مک و لینوکس به محض اتصال شناسایی میشه. واقعا” نیازم برای کانفینگ انتن رو رفع میکنه
    در کل خیلی باهاش حال کردم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.