کارت شبکه USB بی‌سیم تندا مدل W311MI

ناموجود

توضیحات کوتاه:
کارت شبکه USB بی‌سیم تندا W311MI Tenda Wireless N150 Pico USB Adapter W311MI W311Mi یک کارت شبکه بی سیم USB است که با دستگاه‌های 802.11g/b سازگاری دارد و نسبت به دستگاه‌های 802.11g سه برابر سرعت را ارائه می‌دهد. ایم کارت شبکه وایرلس دارای یک طراحی جمع و جور و براق است و...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

معرفی محصول

کارت شبکه USB بی‌سیم تندا W311MI

Tenda Wireless N150 Pico USB Adapter W311MI

W311Mi یک کارت شبکه بی سیم USB است که با دستگاه‌های 802.11g/b سازگاری دارد و نسبت به دستگاه‌های 802.11g سه برابر سرعت را ارائه می‌دهد. ایم کارت شبکه وایرلس دارای یک طراحی جمع و جور و براق است و حداقل برآمدگی را در قسمت پورت USB دستگاه شما فراهم می‌آورد و این بدان معناست که شما بدون جدا کردن این کارت شبکه از پورت USB دستگاه هایی مانند لپ تاپ‌ها می‌توانید آن را با خود حمل کنید. W311MI کامپیوتر یا لپ تاپ شما را که دارای یک پورت USB است را به شبکه بی سیم وصل می‌کند تا اتصال به اینترنت ساده را برای شما فراهم آورد. شما بدون باز کردن کیس کامپیوتر به راحتی می‌توانید اتصال بی سیم را به سیستمان اضافه کنید. کاربران لپ تاپ به راحتی می‌توانند به جدیدترین استاندارد 802.11n ارتقاء پیدا کنند و دامنه بهتری را بدست آورند. این کارت شبکه برای بررسی ایمیل، مرور وب و اشتراک گذاری فایل در خانه مناسب است.

کارت شبکه USB بی‌سیم تندا W3100MI

طراحی کاملا جمع و جور

W311MI دارای اندازه فوق العاده کوچک و جمع و جور است و به راحتی به کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ شما وصل می‌شود و دسترسی به اینترنت و اشتراک فایل در یک شبکه وایرلس را فراهم می‌آورد، هنگام وصل کردن این کارت شبکه به پورت USB تقریبا توجه هیچ کسی را به خود جلب نمی‌کند.

عملکرد Wireless N

W311MI از فناوری بی سیم N150 برای فراهم آوردن سرعت و برد بیشتر نسبت به استاندارد قبلی 802/11g استفاده می‌کند و به شما امکان اتصال سریع تر و مطمئن تری را می‌دهد. سرعت 150 مگابیت در ثانیه برای مرور وب، بررسی ایمیل و اشتراک گذاری فایل در خانه ایده آل است.

اشتراک گذاری یک شبکه بی سیم توسط چند کاربر

W311MI با داشتن یک عملکرد یکپارچه می‌تواند به عنوان یک اکسس پوینت کار کند. بنابراین وقتی آن را به یک شبکه بی سیم وصل می‌کنید به راحتی تبدیل به یک کانون وای فای برای دسترسی چندین کاربر به اینترنت می‌شود.

اتصال امن

برای محافظت از داده‌ها و حریم خصوصی شما، این کارت شبکه بی سیم USB از رمزگذاری WEP، WPA و WPA2 پشتیبانی می‌کند تا یک اتصال به شبکه بی سیم امن را پشتیبانی کند. قابلیت WPS به دستگاه‌ها این امکان را می‌دهد تا به راحتی اتصال ایمن به یک اکسس پوینت یا روتر بی سیم را برقرار کند و این امر نیاز به کدهای رمزگذاری پیچیده را از بین می‌برد. W311MI کاملا با با تمام سیستم عامل‌های اصلی سازگاری دارد. W311MI از QoS پشتیبانی می‌کند و از یک تجربه بازی بدون تاخیر پشتیبانی می‌کند.

2 reviews for کارت شبکه USB بی‌سیم تندا مدل W311MI

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت شبکه USB بی‌سیم تندا مدل W311MI”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.