کارت شبکه بی‌سیم تی پی لینک TL-WN823N

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
کارت شبکه بی‌سیم تی پی لینک TL-WN823N کارت شبکه بی‌سیم تی پی لینک TL-WN823N سرعت بی سیم 300 مگابیت در ثانیه را برای شما فراهم می آورد که برای تماشای فیلم های صاف و روان، پخش صدا و بازی های آنلاین بسیار ایده آل است. طراحی جمع و جور و کوچک...
(2 customer reviews)
دسته:
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 150 گرم
برند

گارانتی

,

ابعاد

7.87×18.35×39 میلی‌متر

نوع اتصال

بی‌سیم

اتصال دهنده

USB 2.0

تعداد آنتن

یک عدد

نوع آنتن

داخلی

سرعت انتقال داده

300 مگابیت بر ثانیه

فرکانس پاسخ‌گویی

2.400 تا 2.4835 گیگاهرتز

قدرت گیرندگی آنتن

2 دسی‌بل

کلیدها

WPS

استانداردهای بی‌سیم

IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n

گواهینامه

CE, FCC, IC, RoHS

امنیت بی‌سیم

WEP, WPA / WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK

معرفی محصول

کارت شبکه بی‌سیم تی پی لینک TL-WN823N

کارت شبکه بی‌سیم تی پی لینک TL-WN823N سرعت بی سیم 300 مگابیت در ثانیه را برای شما فراهم می آورد که برای تماشای فیلم های صاف و روان، پخش صدا و بازی های آنلاین بسیار ایده آل است. طراحی جمع و جور و کوچک آن، قابلیت حمل راحت را با عملکرد بالا و قابل اعتماد تضمین می کند. حالت SoftAP اتصال اینترنت سیمی را به کامپیوترهای شخصی یا لپ تاپ به یک نقطه اتصال Wi0Fi تبدیل می کند و حتی با لمس دکمه WPS می توانید به راحتی یک اتصال بی سیم امن را تنظیم کنید.

کارت شبکه بی‌سیم تی پی لینک TL-WN823N

TP-LINK 300Mbps Mini Wireless N USB Adapter TL-WN823N

آداپتور TP-LINK 300Mbps Mini Wireless N USB Adapter TL-WN823N برای اتصال لپ تاپ یا سیستم دسکتاپ به یک شبکه بی سیم و لذت بردن از عملکرد بی سیم با سرعت بالا طراحی شده است. طراحی جمع و جور آن باعث می شود بتوانید آداپتور را به راحتی در کیف، کوله و یا جیب خود حمل کنید. علاوه بر این؛ TL-WN823N از ویژگی های SoftAP Mode، تنظیم امنیت با لمس یک دکمه؛ نرم افزار پیکربندی با کاربرد ساده برخوردار است و به شما اجازه لذت بردن از شبکه بی سیم سریع را می دهد.

کارت شبکه بی‌سیم تی پی لینک TL-WN823N

TL-WN823N با سرعت بی سیم حداکثر 300 مگابیت در ثانیه و فناوری پیشرفته MIMO ، یک اتصال بی سیم سریع و قابل اعتماد برای اجرای بازی های آنلاین و پخش ویدئو بدون تاخیر را فراهم می آورد. حتی آداپتور تی پی لینک TL-WN823N با دستگاه های بی سیم N بهترین عملکرد را به دست می آورد، اما با شبکه های IEEE 802.11b / g یکپارچه نیز کار می کند.

Wireless-Adapter-TP-LINK-TL-WN823N

به لطف وجود ابزار نصب با رابط کاربری دوستانه می توانید مراحل نصب را به راحتی پشت سر بگذارید. نرم افزار AP به راحتی و فقط با چند کلیک یک نقطه اتصال Wi-Fi با سرعت بالا ایجاد می کند و از همه مهمتر دکمه   WPSرمزگذاری امنیت بی سیم را فراهم می آورد.

قیمت کارت شبکه TP-LINK

در حال حاضر قیمت کارت شبکه بی‌سیم تی پی لینک TL-WN823N در فروشگاه نارستان به روز می باشد شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت و گارانتی از فروشگاه اینترنتی نارستان خریداری فرمایید. چنانچه در زمینه این محصول سوال دارید؛ پیشنهاد می کنیم قبل از خرید سوالات خود را با شماره های مندرج در سایت یا بخش نظرات محصول و یا از طریق پشتیبان های آنلاین سایت مطرح بفرمایید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه بفرمایید.

2 reviews for کارت شبکه بی‌سیم تی پی لینک TL-WN823N

  1. مقداد احمدی

    من راضی ام ازش. پیشنهاد میکنم حتما” بخرید. راه اندازیش کار دو دقیقس و به خوبی کار میکنه و انتن دهی خوبی داره

  2. ثمین صادقی

    بسیار شگفت زده شدم از کیفیت برقراری ارتباط و سرعت و انتن دهی. به راحتی نصب و اینستال میشه و با ویندوزهای مختلف مشکلی نداره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.