موس بی‌سیم لاجیتک مدل Logitech M187 مشکی

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
گاهـی ممکـن است به دلیـل مشغـله زیـاد و داشتـن پـروژه‌های مختـلف نیـاز داشتـه باشیـد همـه جا لپ تاپ خـود را به همـراه داشتـه باشیـد؛ در این مواقـع حتمـا وجود یک موس که بتوانیـد به انجام کارهایتـان سرعـت بخشید، لازم و ضـروری خـواهد بود؛ موسی که به راحتی قابل حمـل باشـد...
(1 customer review)
گارانتی

برند

2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 51 گرم
ابعاد 2.5 × 5 × 8 سانتیمتر
گارانتی

برند

معرفی محصول

گاهـی ممکـن است به دلیـل مشغـله زیـاد و داشتـن پـروژه‌های مختـلف نیـاز داشتـه باشیـد همـه جا لپ تاپ خـود را به همـراه داشتـه باشیـد؛ در این مواقـع حتمـا وجود یک موس که بتوانیـد به انجام کارهایتـان سرعـت بخشید، لازم و ضـروری خـواهد بود؛ موسی که به راحتی قابل حمـل باشـد و از وزن کـم و اندازه کوچکی بـرخـوردار باشـد، موس بی سیم Logitech M187 این امکان را برای شما فراهم میکند.

موس بی سیم Logitech M187

موس بی سیم Logitech M187 راحت و خوش‌ دست است و به صورتی طراحی شده تا بتوان با هر دو دست و به‌ راحتی از آن استفاده کرد. قابلیت اتصال موس بی سیم Logitech M187 به شما امکان می‌ دهد که آزادانه با آن کار کنید. اتصال بی‌ سیم 2.4 گیگاهرتزی که این موس با گیرنده‌ی خود برقرار می‌ کند، باعث می‌‌شود هیچ موجی از دست نرود. موس M187 از یک حسگر اپتیکال با قابلیت تشخیص 1000 نقطه در هر اینچ بهره‌ مند است. این موس بی سیم در فضای باز، بردی در حدود 10 متر دارد.

موس بی‌سیم لاجیتک M187 رنگ مشکی

موس بی سیم Logitech M187 همگی ویژگی‌های ذکر شده را داراست. ایـن موس انرژی موردنیاز خود را از یک باتری نیم‌ قلمی (سایز AAA) تامین می‌ کند که قادر است در حدود 6 ماه شارژدهی کند و در قسمـت زیرین آن محفظـه باتری وجـود دارد که دانگـل نیز در این مکان قـرار می‌گیـرد. با استفـاده از کلیـد روشن/خاموش که برای این موس طـراحـی شده می‌توانیـد از مصـرف بیهـوده باتری هنگامی که مشغـول کار نیستیـد، جلوگیـری کنیـد.

موس بی‌سیم لاجیتک M187 رنگ مشکی

 

 

 

اگر اندازه دستتان نسبتا کوچک است و به دنبال یک موس با اندازه کوچک و از طراحی و ساخت خوبی برخوردار باشد، موس بی سیم Logitech M187 میتواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید موس بی سیم با طراحی خاص در رنگ بندی شاد باشد. در حال حاضر می‌توانید برای خرید موس بی سیم Logitech M187 از طریق سایت فروشگاه اینترنتی نارستان اقدام کنید.نارستان این محصول را با گارانتی نوترونیک عرضه خواهد کرد.

 

 

1 review for موس بی‌سیم لاجیتک مدل Logitech M187 مشکی

  1. شهروز

    شیک و باکیفیت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.