موس بی سیم سایلنت لاجتیک M220

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
از موس بدون سر و صدای M220 SILENT خود لذت ببرید. تمام کارها را بدون اینکه اطرافیان خود را با صدای کلیک کردن آزرده خاطر کنید انجام دهید. موس M220 SILENT حس خوبی را هنگام کلیک کردن ایجاد می‌کند و حداکثر 90 درصد سر و صداها را کاهش می‌دهد. این...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 150 گرم
برند

گارانتی

موس

بی سیم

نوع رابط

دانگل USB

نوع لنز

اپتیکال

فرکانس

2.4 گیگاهرتز

دقت موس

1000dpi

برد موس

10 متر

تعداد کلیدها

3 عدد

باتری

یک عدد باتری قلمی

معرفی محصول

از موس بدون سر و صدای M220 SILENT خود لذت ببرید. تمام کارها را بدون اینکه اطرافیان خود را با صدای کلیک کردن آزرده خاطر کنید انجام دهید. موس M220 SILENT حس خوبی را هنگام کلیک کردن ایجاد می‌کند و حداکثر 90 درصد سر و صداها را کاهش می‌دهد. این موس لاجیتک به آرامی روی پد موس شما حرکت می‌کند و اسکرول صاف و بدون سر و صدایی را برای شما به ارمغان می‌آورد این در حالی است که از سلامت هر کاربری محافظت می‌کند. با خرید موس لاجیتک M220 SILENT و حذف سر و صداهای آزار دهنده، خانواده و دستانتان از شما تشکر خواهند کرد.

حذف بیش از 90 درصد سر و صداها

با همان حجم کاری که دارید این موس می‌تواند تا 90 درصد صدای کلیک کردن را کاهش دهد و یک تجربه آرام را برای شما و نزدیکانتان فراهم می‌آورد. علاوه بر عملکرد بسیار بالا شما با استفاده از دکمه وسط موس می‌توانید اسکرول‌های آرامی را تجربه کنید.

Logitech M220 Silent Mouse

ساده، قابل اعتماد و قوی

با استفاده از موس لاجیتک M220 SILENT از اتصال حداکثر 10 متری خود لذت ببرید. این موس از فناوری Logitech® Advanced Optical Tracking بهره می‌برد که حرکات فوق العاده دقیقی را در هر سطحی فراهم می‌آورد. بدون هیچ زخمتی و بدون نصب هیچ نرم افزار خاصی شما می‌توانید در کامپیوترهای مبتنی بر لینوکس، کروم، مک و ویندوز از این موس عالی استفاده کنید.

Logitech M220 Silent Mouse

عمر باتری 18 ماهه

با توجه به بهره وری انرژی مهندسی شده، M220 SILENT به طور خودکار در هنگام بیکاری به حالت خواب می‌رود و دیگری نیازی به تغییر مداوم باتری‌های موس ندارید.

Logitech M220 Silent Mouse

دارای فرم و اندازه راحت

طراحی Ambidextrous راحتی و دقت بیشتری را نسبت به تاچ پد شما ارائه می‌دهد، شما می‌توانید به راحتی موس را در دستان خود بگیرید و اندازه کوچک آن به شما این امکان را می‌دهد که بدون اینکه فضای زیادی از کیف خود را اشغال کنید آن را با خود حمل کنید.

Logitech M220 Silent Mouse

دارای گواهینامه Quiet Mark

لاجیتک اولین شرکت تولید کننده موس در جهان است که گواهینامه Quiet Mark را دریافت کرده است. این گواهینامه بین المللی به محصولاتی که به صورت بدون سر و صدا کار می‌کنند تعلق می‌گیرد.

Logitech M220 Silent Mouse

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موس بی سیم سایلنت لاجتیک M220”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.