موس تسکو مدل Tsco TM 283

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
موس تسکو مدل Tsco TM 283 موس Tsco TM 283 یک موس با سیم است که توسط شرکت تسکو طراحی شده است، شرکت تسکو در سال 1381 شروع به آغاز کرده است که بیش از یک دهه تجربه و سابقه کاری را به همراه دارد و همین امر می‌تواند تضمین کننده...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 200 گرم

معرفی محصول

موس تسکو مدل Tsco TM 283

موس Tsco TM 283 یک موس با سیم است که توسط شرکت تسکو طراحی شده است، شرکت تسکو در سال 1381 شروع به آغاز کرده است که بیش از یک دهه تجربه و سابقه کاری را به همراه دارد و همین امر می‌تواند تضمین کننده محصولات با کیفیت (موس، صفحه کلید، پایه خنک کننده لپ تاپ، هدفون، هندزفری، اسپیکر و …) این شرکت باشد.

  • نوع اتصال با سیم
  • نوع رابط پورت USB
  • نوع حسگر اپتیکال
  • محدوده دقت 800 تا 1600
  • دقت 1200 DPI
  • طول کابل 1.5 متر
  • قابلیت کارکردن با هر دو دست

شما می‌توانید به راحتی به پورت سیستم خود وصل کنید و از آن استفاده کنید، این موس دارای سه کلید است و طراحی اش به گونه ای است که هم افراد راست دست و هم افراد چپ دست می‌توانند از آن استفاده کنند. جنس موس از پلاستیک مرغوب است و با مجهز شدنش به حسگر اپتیکال شما می‌توانید به راحتی موس را در هر سطحی استفاده کنید. دقت این موس تسکو 1200DPI است که جابجایی مکان نمای موس دقیقی را برای شما به ارمغان می‌آورد. طول کابل موس TM283 معادل با 1.5 متر است که امکان استفاده از فواصل دورتر را فراهم می‌آورد.

tsco tm 283

برای خرید موس تسکو مدل TM 283 با بهترین قیمت از طریق سایت فروشگاه اینترنتی نارستان اقدام فرمایید. نارستان این محصول را با گارانتی توسن سیستم عرضه خواهد کرد تا کیفیت آن را تضمین کند.

2 reviews for موس تسکو مدل Tsco TM 283

  1. ایدا

    نسبت به قیمتش کارایی بالایی داره

  2. حمید حیدری (خریدار محصول)

    خیلی خوب هست دلرم استفاده می کنم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.