مادربرد گیگابایت مدل H310M S2H

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
مادربرد گیگابایت مدل H310M S2H Gigabyte H310M S2H Motherboard مادربردهای H310M S2H گیگابایت از جدیدترین پردازنده‌های نسل 8 و 9 اینتل و همچنین از حافظه DDR4 دو کاناله بافر نشده و بدون کد تصحیح خطا پشتیبانی می‌کند. مادربرد گیگابایت مدل H310M S2H با استفاده از چیپ شبکه Realtek 8118 LAN عملکرد بالایی را برای...
(1 customer review)
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 850 گرم

معرفی محصول

مادربرد گیگابایت مدل H310M S2H

Gigabyte H310M S2H Motherboard

مادربردهای H310M S2H گیگابایت از جدیدترین پردازنده‌های نسل 8 و 9 اینتل و همچنین از حافظه DDR4 دو کاناله بافر نشده و بدون کد تصحیح خطا پشتیبانی می‌کند. مادربرد گیگابایت مدل H310M S2H با استفاده از چیپ شبکه Realtek 8118 LAN عملکرد بالایی را برای پلیرهای بازی فراهم می‌آورد و با اختصاص داده پهنای باند اطمینان از بالاترین اولویت شبکه بازی یا برنامه را ارائه می‌دهد. این قابلیت می‌توانید سریعترین و هموارترین تجربه اینترنت را در اختیار کاربران قرار دهد. با استفاده از پورت‌های DVI، HDMI و D-Sub از فناوری‌های صفحه نمایش‌ها و تلویزیون‌های HD امروز لذت ببرید. با استفاده از قابلیت Smart Fan 5 کاربران می‌توانند اطمینان حاصل کنند که می‌توانند عملکرد را همراه با خنک سازی در اختیار داشته باشند.

مادربرد گیگابایت مدل H310M S2H

سنسورهای حرارتی که در مکان‌های مختلف مادربرد قرار داده شده است باعث می‌شود که مادربرد خنک تر از قبل باشد. وضوح صدای با کیفیت بالا و گسترش صدا واقع بینانه ترین افکت‌های صوتی را فراهم می‌آورد. فناوری جدید PCB Glass Fabric از جذب رطوبت توسط مادربرد جلوگیری می‌کند و مادربرد شما را در برابر خرابی‌های ناشی از اتصال کوتاه محافظت می‌کند. علاوه بر این هر پورت‌های اترنت LAN و USB شما در برابر نارسایی‌های مربوط به ESD محافظت می‌شود. با استفاده از برنامه cFosSpeed می‌توانید ترافیک شبکه خود را مدیریت کنید و تاخیر شبکه و زمان پینگ شدن را کاهش دهید و زمان پاسخگویی بهتری داشته باشید.

این مادربرد گیگابایت دارای فرم فکتور microATX می‌باشد و با سوکت Intel LGA 1151 و چیپست H310 اینتل سازگاری دارد. شما می‌توانید حداکثر 62 گیگابایت حافظه DDR4 را با فرکانس 2666 مگاهرتز در اختیار داشته باشید. مادربرد H310M S2H دارای یک اسلات PCIe x16  است . 2 پورت USB 3.0 و 2 پورت USB 2.0 از اتصالات دیگر این مادربرد است. برای پشتیبانی از صفحه نمایش‌ها پورتهای HDMI 1.4 و D-Sub و DVI در نظر گرفته شده است.

1 review for مادربرد گیگابایت مدل H310M S2H

  1. علی بیات (خریدار محصول)

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.