مودم-روتر تندا دی 810 آر (D810R)

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
مودم-روتر تندا دی 810 آر (D810R) Tenda ADSL 2+ Modem Router with 1-Port Switch D810R با D810R شما سه دستگاه را با هم خواهید داشت. تندا هر سه دستگاه مودم ADS، روتر و یک سوئیچ 1 پورته 10/100 LAN را با هم ترکیب کرده است و در قالب مودم-روتر تندا دی 810...
(10 customer reviews)
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 240 گرم

معرفی محصول

مودم-روتر تندا دی 810 آر (D810R)

Tenda ADSL 2+ Modem Router with 1-Port Switch D810R

با D810R شما سه دستگاه را با هم خواهید داشت. تندا هر سه دستگاه مودم ADS، روتر و یک سوئیچ 1 پورته 10/100 LAN را با هم ترکیب کرده است و در قالب مودم-روتر تندا دی 810 آر (D180R) در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به دسترسی پهن باند را در اختیار داشته باشید و آن را به اشتراک بگذارید. این دستگاه تندا توانایی مقابله با 6000 ولت رعد و برق را دارد و در مناطقی که به طور زیادی با رعد و برق مواجه هستند یک دستگاه با عمر طولانی را ارائه می‌دهد. طراحی ولتاژ گسترده 100 ولت تا 240 ولت به شما امکان می‌دهد که دستگاه را هنگام نوسانات برقی استفاده کنید بدون اینکه به دستگاه آسیبی وارد شود. شما خیلی ساده می‌توانید از مودم روتر D810R به عنوان یک خط ADSL استفاده کنید و به منابع شبکه و اینترنت با سرعت بسیار زیادی وصل شوید. روتر قابلیت‌های چشمگیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. با مودم ADSL شما سرعت دانلود 24 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 1 مگابیت در ثانیه را در اختیار خواهید داشت و همیشه می‌توانید اتصال اینترنت هود را با چند کاربر به اشتراک بگذارید. وقتی که به یک سوئیچ چند پورته متصل می‌شود شما سرعت 140 برابر سریعتر از Dial-Up را برای مسافت‌های بیشتر از 6.5 کیلومتر در اختیار خواهید داشت. با استفاده از این روتر شما می‌توانید فایل‌های MP3، فیلم‌های دیجیتال و عکس‌ها را از طریق پورت فوق العاده سریع 10/100 LAN توزیع کنید و آدرس ip منحصر به فرد را با تمام دستگاه‌های شبکه خانگی یا دفتر کاری خود به اشتراک بگذارید. این دستگاه از قابلیت‌های مسیریابی و پل سازی پشتیبانی می‌کند.

مودم-روتر تندا دی 810 آر (D180R)

10 reviews for مودم-روتر تندا دی 810 آر (D810R)

  1. نظری

    مودم عالی وبادوام

  2. هژیری

    اولین بار بود که استفاده کردم و از تمام مراحل. ثبت نام سفارش و دریافت کالا بسیار راضی بودم

  3. بازیار

    مودم خوبیه.راه اندازی ساده.نه گرم میشه.هیچ مشکلی نداره واسه یه خونه صد متری جواب میده

  4. ص سلطانی

    سلام قابلیت وای فای داره؟

  5. پریا

    سلام این مودم وای فای داره ؟ بی سیمه یا نه ؟

  6. حامد

    مودم وای فای داره؟؟؟

  7. احمدرضا

    تو این گرونی مودم ترکیب این مودم با سیم با یه روتر ارزون مثل 840 میتونه خوب و کار راه اندازه باشه

  8. محمد بشیری

    به نسبت قیمتش عالیه.من مودم سیم‌کارت خور داشتم ولی با توجه به گرونی نتش دوباره ای دی اس ال راه انداختم با این برا لپ تاپ و پی سی.هیچ چیز اضافی نخرید همه چی تکمیل داره داخل جعبه.اسپلیتر یک کابل شبکه یه متری دو کابل تلفن ترانس و سی دی راه اندازعلاوه بر مودم داخل جعبه هست.دو خروجی داره یکی با کابل شبکه یکی با یو اس بی مشابه کابل اتصال پرینتر(نوع بی).هر خروجیش رو میتونین به یه وسیله بدین.اما قسمت جالبش اینه که به راحتی میشه با یه تبدیل usbبه otg(همون تبدیلی که با اون فلش مموری رو به گوشی وصل میکنیم)با اتصال خروجی usbمودم به گوشی از نتش برای گوشی هم استفاده کرد.من الان همینجور به نت وصلم ودارم پیام می‌ذارم.تشکر میکنم از سایت خوبتون.

  9. مهسا

    سلام آقای محمد بشیری ایا هر گوشی ای که از OTG پشتیبانی بکند میشه اونو با کابل به این مودم وصل کرد؟؟
    ایا در مورد مدل بالاتر یعنی D8۲0R هم این موضوع صادق هست؟

  10. سلام این مودم وای فای داره ؟؟؟؟

    • پشتیبان نارستان

      سلام خیر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.