مودم همراه 4G تی پی لینک مدل M7200

ناموجود

توضیحات کوتاه:
M7200 از جدیدترین نسل شبکه‌های 4G FDD/TDD-LTE پشتیبانی می‌کند و وای فای مناسب را در اکثر کشورها و مناطق ارائه می‌دهد. حالا می‌توانید بدون توجه به جایی که در آن زندگی می‌کنید از فیلم‌های HD بدون تاخیرف دانلود سریع فایل‌ها و چت‌های ویدیویی پایدار لذت ببرید. مودم 4g قابل حمل تی...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

معرفی محصول

M7200 از جدیدترین نسل شبکه‌های 4G FDD/TDD-LTE پشتیبانی می‌کند و وای فای مناسب را در اکثر کشورها و مناطق ارائه می‌دهد. حالا می‌توانید بدون توجه به جایی که در آن زندگی می‌کنید از فیلم‌های HD بدون تاخیرف دانلود سریع فایل‌ها و چت‌های ویدیویی پایدار لذت ببرید.

مودم 4g قابل حمل تی پی لینک مدل m7200

این دستگاه جمع و جور با طیف گسترده ای از وسایل کار می‌کند. دستگاه بی سیم M7200 می‌تواند به راحتی اتصال 4G/3G را با حداکثر 10 دستگاه بی سیم مانند تبلت، لپ تاپ، گوش‌های هوشمند و غیره به صورت همزمان به اشتراک بگذارد.

tp-link m7200 قابل حمل است

با استفاده از باتری قدرتمند 2000 میلی آمپر ساعتی شما می‌توانید حداکثر تا 8 ساعت از اتصال بی سیم استفاده کنیدف این مودم گزینه ای بسیار مناسب برای سفرهای کاری، تفریحی و فعالیت‌های خارج از خانه است.

نرم افزار tp-link m7200

M7200 دارای یک طراحی کاربرد پسند است و شما می‌توانید به راحتی سیم کارت را در داخل آن وارد کنید و با فشار دادن دکمه پاور از ان استفاده کنید. برنامه tpMiFi به شما اجازه می‌دهد تا از طریق گوشی هوشمند اندرویدی یا آیفون خود به مدیریت اتصالات خود بپردازید.

این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا محدودیت دیتا را تعریف کنید و کنترل کنید که چه دستگاه هایی می‌توانند به وای فای شما دسترسی داشته باشند.

مودم همراه 4G تی پی-لینک مدل M7200 _ V1

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مودم همراه 4G تی پی لینک مدل M7200”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.