اس اس دی 480 گیگابایت ای دیتا SU630

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
اس اس دی 480 گیگابایت ای دیتا مدل Ultimate SU630 Adata SU630 SATA 3 SSD - 480GB اگر به دنبال ارتقاء هارد HDD سنتی خود با یک هارد SSD هستید، هارد Ultimate SU630 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هارد بر اساس حافظه فلش QLC 3D NAND ساخته شده است و عملکرد عالی...
(2 customer reviews)
برند

گارانتی

دسته:
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 110 گرم
برند

گارانتی

معرفی محصول

اس اس دی 480 گیگابایت ای دیتا مدل Ultimate SU630

Adata SU630 SATA 3 SSD – 480GB

اگر به دنبال ارتقاء هارد HDD سنتی خود با یک هارد SSD هستید، هارد Ultimate SU630 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هارد بر اساس حافظه فلش QLC 3D NAND ساخته شده است و عملکرد عالی را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین دارای قابلیت‌های فوق العاده (مانند فناوری LDPC ECC) است.

3D QLC SSD – ظرفیت بالا

استفاده از حافظه فلش QLC 3D NAND با حداکثر ظرفیت 960 گیگابایت (محصول عرضه شده در اینجا نسخه 480گیگابایتی آن است) و قیمتی جذاب باعث شده است که Ultimate SU630 به یک نسخه ارتقائی ایده آل برای کاربرانی که به دنبال ارتقاء هارد خود از HDD به SSD هستند تبدیل شود.

 هارد اس اس دی ای دیتا مدل Ultimate SU630 با ظرفیت 240 گیگابایت

تقویت عملکرد با کش دینامیک SLC

با قابلیت کش دینامیک SLC، حافظه فلش NAND در حالت سلول تک سطحی کار می‌کند و باعث افزایش عملکرد می‌شود. این قابلیت به هارد Ultimate SU630 اجازه می‌دهد تا انتقال فایل ها، دانلود‌ها و بوت سریعتر را داشته باشد و کاربران به سرعت خواندن 520 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 450 مگابایت در ثانیه دست پیدا کنند.

 هارد اس اس دی ای دیتا مدل Ultimate SU630 با ظرفیت 240 گیگابایت

بهبود یکپارچگی داده

Ultimate SU630 با پشتیبانی از فناوری کد تصحیح خطای LDPC (Low-Density Parity-Check) می‌تواند خطاها را شناسایی و بر طرف کند تا یکپارچگی داده‌ها را تضمین کند و در نتیجه از طول عمر بالایی برخودار است.

 هارد اس اس دی ای دیتا مدل Ultimate SU630 با ظرفیت 240 گیگابایت

محکم، آرام، قابل اطمینان

همانطور که می‌دانید بر خلاف هاردهای HDD، هاردهای SSD فاقد قطعات مکانیکی هستند بنابراین از مقاومت بیشتری برخوردارند. این هارد می‌تواند شوک و لرزش (1500G/0.5ms) و درجه حرارت شدید (0°C-70°C) را تحمل کند و از این رو محافظت بهتری از داده‌ها را ارائه می‌دهد. علاوه بر این هاردهای اس اس دی به صورت بدون سر و صدا کار می‌کنند و انرژی کمتری ار مصرف می‌کنند.

 هارد اس اس دی ای دیتا مدل Ultimate SU630 با ظرفیت 240 گیگابایت

SSD Toolbox و Migration Utility

کاربران با خرید هارد Ultimate SU630 می‌توانند به صورت رایگان از برنامه‌های SSD Toolbox و Migration Utility استفاده کنند. برنامه SSD Toolbox به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات وضعیت هارد، اطلاعات مربوط به طول عمر، سطح سایش و غیره را نظارت و مدیریت کنید. برنامه Migration Utility هم برای کاربرانی که می‌خواهند اطلاعات خود را از هارد مغناطیسی به هارد درایو حالت جامد خود انتقال دهند کاربردی می‌باشد چونکه امکان تهیه بکاپ و انتقال داده‌ها را فراهم می‌آورد.

هارد اس اس دی ای دیتا مدل Ultimate SU630 با ظرفیت 240 گیگابایت

2 reviews for اس اس دی 480 گیگابایت ای دیتا SU630

  1. پریسا تمندانی

    من فکر میکردم که دیگه باید هاردمو عوض کنم چون واقعا” سیستم عمل نمیکرد
    باور نکردنی بود که بایه ssd اونم یا این قیمت خوب سیستمم درست شه
    سرعت بالا نصب اسون سایز مناسب و قیمت عالی
    دیگه ادم چی میخواد من که خیلی راضی ام

  2. نوید باقری

    واقعا” اینssd های ای دیتا کیفیت و قیمت خوبی داره و بهتون پیشنهاد میکنم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.