راهنمای خرید بهترین مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet – اکثر کابل‌ها محدود هستند. این کابل‌ها ممکن است قادر به حمل ویدیو باشند اما صدا نه. آنها ممکن است بتوانند از عهده محتواهای 1080p بر بیایند اما 4K نه. انواع مختلف کابل‌ها دارای مشخصات متفاوتی هستند؛ هر کدام هم سعی دارند که تخصص خود را در یک مهارت نشان دهند. چیزی که خاصیت USB Type-C را نشان می‌دهد این است که تقریبا می‌توانند همه کارها را انجام دهند.

برای ارسال سیگنال‌های ویدیویی؛ سیگنال‌های صوتی، دیتاها؛ انرژی و حتی اتصال به اینترنت، USB Type-C کاربردی است. شما می‌توانید از بهترین مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet در شبکه اینترنتی خود استفاده کنید تا دیگر نیازی به تعویض کارت شبکه یا کار و نصب سخت افزار داخلی نیست. تنها چیزی که برای پیدا کردن نیاز دارید؛ آداپتور یا مبدل مناسب است.

راهنمای خرید مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet

خوشبختانه آداپتور شبکه USB Type-C به Ethernet یکی از کم چالش ترین دستگاه هایی است که باید به دنبال آن باشید؛ البته این به شرطی است که نیازهای خاصی نداشته باشید (مانند نیاز به یک مبدل استثنایی)؛ در غیر این صورت باید مواردی را مورد بررسی قرار دهید.

محدودیت‌های طول تبدیل شبکه

هر زمان که مبدلی که دارای کابل داخلی است را انتخاب می‌کنید؛ باید طول کابل را مد نظر قرار دهید. این بدان علت است که کابل‌های طولانی تر به سختی می‌توانند یکپارچگی سیگنال را حفظ کنند و این گفته در مورد کابل‌های A/V کامپوزیت قدیمی؛ کابل‌های HDMI مدرن یا حتی کابل‌های USB Type-C صحت دارد.

اکثر مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet نیازی به اجرای کابل‌های طولانی ندارد. در اکثر موارد بهترین مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet فقط چند اینچ از پورتی که به آن متصل می‌شوند فاصله دارند. اگر در نهایت مجبور شدید کابل طولانی USB Type-C را استفاده کنید؛ سعی کنید کابل‌های خود را برای انجام هر کاری در حد 4.87متر نگه دارید. برای انجام کارهای کندتر؛ می‌توانید تا حدودی طول بیشتر را در نظر بگیرید.

همچنین باید در مورد فاصله بین پورتی که می‌خواهید استفاده کنید و دستگاه هایی که می‌خواهید متصل کنید؛ فکر کنید. دستگاههای قابل حمل قادر به استفاده از آداپتورهایی که دارای کابل 4 اینچی یا کوتاه تر هستند می‌باشند اما به احتمال زیاد کامپیوتر‌های شخصی دسکتاپ به طول کابل 10 اینچی نیاز خواهند داشت.

راهنمای خرید بهترین مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet

کیفیت ساخت مبدل پورت Type C به Ethernet

اگر به مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet قابل حمل فکر می‌کنید؛ پس باید به کیفیت ساخت توجه بیشتری داشته باشید. برقراری اتصالات مکرر با پورت USB؛ حمل و نقل و انتقال کابل؛ فشار فیزیکی و غیره می‌توانند در این دستگاه‌ها بیشتر دیده شوند.

فرض کنید که کابل را به صورت اتفاقی محکم کشیده‌اید یا آداپتور شبکه به صورت اتفاقی از روی میز شما سر بخورد و به زمین بیافتد؛ آداپتور احتمالا زنده باقی می‌ماند اما ممکن است فشار داخلی ناشی از کشش کابل را مشاهده نکنید. این نوع حوادث می‌توانند خساراتی را به بار بیاورند که در نهایت آداپتور شبکه شما را غیر قابل استفاده می‌کند.

ویژگی دیگری که به قابلیت حمل کمک می‌کند؛ طراحی دو طرفه است. هنگامی که می‌خواهید دستگاه خود را به یکدیگر وصل کنید؛ اگر بتوانید تبدیل شبکه USB-Type C به اترنت با طراحی دو طرفه را تهیه کنید می‌توانید استفاده ساده تری را تجربه کنید. تفاوت این دستگاه‌ها با سایرین در 12 ثانیه ای است که شما برای اتصال صرف می‌کنید. اگر می‌خواهید تبدیل شبکه فضای کمی را در پشت کامپیوتر اشغال کنید و یا اینکه کمتر در معرض دید قرار بگیرد می‌توانید دستگاه‌های کوچکتر را انتخاب کنید.

اگر به استفاده قابل حمل علاقه ای ندارید؛ انتخاب شما بسیار ساده تر خواهد بود. اما هنوز هم باید در مورد کیفیت اولیه تبدیل شبکه خود اطمینان حاصل کنید. بک کابل ضخیم تر نشان می‌دهد که از ساختار محکم تری برخوردار است؛ اما مواد خاصی که در ساخت استفاده می‌شود هم به همان اندازه مهم است. آیا کابل‌ها در سیلیکون نرم پیچیده شده اند؟ با پلاستیک ABS محافظت می‌شوند و یا در PVC پیچیده شده اند؟

راهنمای خرید بهترین مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet

سازگاری و ظرفیت تبدیل USB به LAN

آداپتورها سطوح مختلفی از پشتیبانی را برای سیستم عامل‌های مختلف ارائه می‌دهند. بسیاری از مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet ادعا می‌کنند که پشتیبانی گسترده ای را ارائه می‌دهند؛ اما برخی از ویژگی‌های آنها در برخی موارد نادیده گرفته می‌شود. برخی از آداپتورهای شبکه فقط برای یک سیستم عامل خاص طراحی شده اند؛ در حالی که برخی دیگر با سیستم عامل‌های قدیمی مشکل دارند.

شما باید سازگاری را به دقت بررسی کنید. اگر از دستگاهی مانند کروم بوک یا مک بوک استفاده می‌کنید؛ این کار معمولا بسیار ساده است؛ اما اگر بخواهید سازگاری آنها با گوشی‌های هوشمند غیر برند را بررسی کنید ممکن است کار کمی سخت تر شود.

مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet انکر

مبدل شبکه Anker USB-C یک مبدل شبکه اترنت گیگابیت به USB-C نسبتا ساده است که سازگاری گسترده ای را برای مک بوک پرو و کروک بوک و انواع دیگری از پلت فرم‌ها را فراهم می‌آورد. اما مهمتر از همه این است که این تبدیل شبکه قابلیت حمل را دارد. کابل کوتاه 2.3 اینچی به شما اجازه می‌دهد که مبدل شبکه خود را به راحتی در جیب بگذارید.

مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet انکر

کیفیت و مشخصات ساخت

همانطور که از نام Anker USB-C Unibody Aluminum Ethernet Port Network Adapter می‌توانید حدس بزنید بدنه این مبدل شبکه از آلومنیوم ساخته شده است که وقتی آن را در دست می‌گیرید حس محکم و مقاوم بودن آن را حس می‌کنید. این آداپتور شبکه در ابعاد 12.3×0.7 اینچ ساخته شده است.

کابل 2.3 اینچی آن با پلاستیک ضخیم سفید ABS ساخته شده است و به اندازه کافی محکم است تا در مقابل هر گونه خم شدن جان سالم به در ببرد و هنوز هم به اندازه کافی انعطاف پذیر است که موقع جمع کردن و نگهداری قابلیت خم شدن را داشته باشد. در امتداد آداپتور شبکه انکر سه چراغ LED کوچک پیدا خواهید کرد؛ چراغ قرمز قدرت پورت USB را نشان می‌دهد؛ چراغ سبز اتصال شبکه برای اینترنت را نشان می‌دهد و چراغ آبی هنگام فعالیت شبکه روشن و خاموش می‌شود. این چراغ‌ها روش ساده ای برای عیب یابی هر گونه مشکل را ارائه می‌دهد.

مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet انکر

سایر ملاحظات

  • اگر از سیستم عامل مک استفاده می‌کنید؛ برای راه اندازی این آداپتور شبکه باید درایورهای خاصی را نصب کنید و اگر از سیستم عامل 10.13 استفاده می‌کنید؛ نمی‌توانید درایورها را از سایت انکر دانلود کنید و باید به سایت Realtek مراجعه کنید تا درایورهای لازم را دریافت کنید.
  • با اتصال چندین دستگاه؛ این تبدیل شبکه تا حدی گرم می‌شود؛ اما گرما به حدی نیست که نتوانید آداپتور را لمس کنید.
  • این محصول دارای 18 ماه گارانتی است.

مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet انکر

مبدل شبکه USB 3.1 Type-C به Ethernet آمازون بیسیک

AmazonBasics USB 3.1 Type-C to 3 Port USB Hub with Ethernet Adapter این امکان را فراهم می‌کند تا اتصال Type-C کامپیوتر را به سه پورت USB Type-A 3.1 جداگانه توسعه دهید و سرعت شبکه مناسب را برای شبکه اترنت گیگابایت را فراهم می‌آورد. این مبدل شبکه اتصالات سریع با پهنای باند بالای داده USB 3.1 و 5 گیگابیت در ثانیه را امکان پذیر می‌کند.

مبدل شبکه USB 3.1 Type-C به Ethernet آمازون بیسیک

کیفیت و مشخصات ساخت

مبدل شبکه USB 3.1 Type-C به Ethernet آمازون در ابعاد 3.8×1.3×0.9 اینچ ساخته شده است. کابل USB-C آن تقریبا 13 اینچ طول دارد. این باعث می‌شود که آداپتور شبکه به سختی در جیب جا شود اما قابلیت حمل هنوز از بین نرفته است؛ کابل طولانی باعث می‌شود که بتوانید تنظیمات ساده ای برای تبدیل یک USB-C ثابت به هاب اترنت را انجام دهید.

  • بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هاب یو اس بی – ۴ چیزی که هنگام خرید USB HUB باید در نظر داشته باشید!

طراحی دو طرفه آداپتور به شما امکان می‌دهد که در حین نصب کابل را عوض کنید و آن را بچرخانید، بنابراین به هم ریختگی غیر ممکن خواهد بود و به راحتی می‌توان همه جیز را به هم متصل کرد. AmazonBasics عادت دارد لوازم جانبی کامپیوتر خود را در دو رنگ سیاه و سفید تولید کند و این مسئله در مورد تبدیل شبکه این شرکت هم صادق است.

مبدل شبکه USB 3.1 Type-C به Ethernet آمازون بیسیک

سایر ملاحظات

  • شایان ذکر است که اترنت از طریق یک شبکه 1000 BASE-T انجام می‌شود که یک شبکه گیگابیتی است و از کابل Cat5 تشکیل شده است.
  • با استانداردهای قدیمی شبکه سازگاری ندارد.
  • این دستگاه با سیستم عامل کروم؛ مک و نسخه‌های ویندوز سازگار است.
  • این محصول دارای 1 سال گارانتی است.
  • California Proposition 65 هشدار می‌دهد که پلاستیک استفاده شده در ساخت این آداپتور شبکه ممکن است مضر باشد. پس بهتر است که بعد از استفاده از دستگاه دستان خود را بشویید و هنگام کار با آن؛ از دست زدن به دهان خود جلوگیری کنید.

مبدل شبکه USB 3.1 Type-C به Ethernet آمازون بیسیک

مبدل شبکه StarTech USB-C to Gigabit Network Adapter

کارت اترنت قابل حمل نیست اما آداپتور شبکه USB-C می‌تواند این قابلیت حمل را در اختیار شما قرار دهد. مبدل شبکه StarTech USB-C to Gigabit Network Adapter یک آداپتور شبکه است که از یک رابط کاربری مدرن USB 3.1 و سرعت 5 گیگابیت در ثانیه و پهنای باند بالا استفاده می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از USB-C یا تاندربولت 3 اتصال GbE را به سیستم خود اضافه کنید و فایل‌های حجیم خود را از طریق شبکه با سرعت گیگابیت انتقال دهید و سازگاری گسترده با تاندربولت 3 قابلیت کمی نیست.

مبدل شبکه StarTech USB-C to Gigabit Network Adapter

کیفیت و مشخصات

مبدل شبکه StarTech USB-C to Gigabit Network Adapter در ابعاد متوسط 5.6×6.7×1.2 اینچ ساخته شده است. کابل متصل به آن دارای طول 6 اینچی است. این آداپتور شبکه درست مانند AmazonBasics در رنگ‌های سیاه و سفید در دسترس است و همچنین گزینه نقره ای رنگ مابین این دو قرار می‌گیرد.

این آداپتور شبکه USB-C به گیگابیت به لطف استفاده از چیپست فوق العاده رایج Realtek RTL8153 نیازی به نصب درایورهای ویژه ندارد.

مبدل شبکه StarTech USB-C to Gigabit Network Adapter

سایر ملاحظات

  • مبدل شبکه StarTech USB-C to Gigabit Network Adapter از تشخیص خودکار شبکه‌های استاندارد 10/100/1000 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌کند.
  • اگر از نظر فنی مهارت ندارید؛ این گزینه راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • این مبدل شبکه پشتیبانی گسترده ای از سیتم عامل ویندوز، مک و کروم را فراهم می‌آورد.

1 دیدگاه در “راهنمای خرید بهترین مبدل شبکه USB Type-C به Ethernet

  1. امین گفت:

    سلام بنظرتون برا موبایل اندروید و استفادع گیمینگ برا بهتر شدن پینک مبدل تایپ سی به لن باسیوس که هم خروجی تایپ سی میشه استفاده کرد یواس بی خوبه ؟ممنون میشم جواب بدید برای استریم میخام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *