بهترین دسته های بازی Xbox One در سال 2019

در دست داشتن دسته های بازی Xbox One یک گام مهم در جهت تسلط بر بازی است. کنترلر یا دسته های بازی Xbox One خود مایکروسافت همیشه عالی است، اما در صورت خرابی این دسته‌های بازی شما کدام یک از کنترلرهای بازی موجود در بازار را خریداری می‌کنید؟ شما به راحتی می‌توانید دسته بازی دیگری را برای برای خود پیدا کنید که هم کیفیت و هم سفارشی سازی بیشتری را ارائه می‌دهد و غالبا نسبت به دسته بازی اورجینال مایکروسافت ارزانتر است.

بعضی از بازی‌های کامپیوتری هم وجود دارند که با ماوس و صفحه کلید کار نمی‌کنند و خوشبختانه دسته های بازی Xbox One با ویندوز کار می‌کند و اگر شما یک اداپتور کامپیوتر وایرلس کنترلر ایکس باکس وان داشته باشید، شما حتی به کابل USB نیاز نخواهید داشت. برای اینکه بتوانید در بین خیل عظیم دسته های بازی Xbox One انتخاب خوبی داشته باشید ما لیستی از بهترین دسته‌های بازی ایکس باکس وان را تهیه کرده‌ایم.

Microsoft Xbox One Elite – بهترین دسته های بازی Xbox One الیت

Microsoft Xbox One Elite یکی از بهترین دسته‌های بازی است که متاسفانه معادل آن برای پلی استیشن 4 (PS4) وجود ندارد. مانند دسته‌های بازی دیگر ایکس باکس شما می‌توانید این کنترلر را با کابل به کامپیوتر و یا بدون کابل به آداپتور کامپیوتر وایرلس ایکس باکس وان وصل کنید. این کنترلر بسیار عالی و قابل تنظیم است. این دسته بازی دارای 2 نوع D-Pad، 6 نوع جوی استیک و 4 نوع پدال است و دارای بلوتوث، طراحی ارگونومیک و جک 3.5 میلی متری می‌باشد.

 

Microsoft Xbox One Elite - بهترین دسته های بازی Xbox One الیت

دسته های بازی Xbox One بی سیم

دسته بازی بیسیم ایکس باکس وان شامل فناوری بلوتوث می‌باشد و مناسب بازی در کامپیوتر ویندوز 10 و تبلت است. این دسته بازی با کنسول‌های Xbox One X, Xbox One S, Xbox One, Windows 10 سازگار است. شما می‌توانید برای این دسته بازی کیت شارژر خریداری کنید و عمر بیشتری را به دسته بازی خود اضافه کنید و دیگری نیازی به تعویض مداوم باتری ندارید. Xbox Wireless controller ترکیب عالی از قیمت و عملکرد را به شما ارائه می‌دهد.

 

دسته های بازی Xbox One بی سیم

Razer Wolverine Tournament Edition بهترین دسته های بازی Xbox One

دسته‌های بازی ریزر ولورین یا Razer Wolverine Tournament Edition تمرکز خود را روی کیفیت ساخت و گزینه‌های سفارشی قرار داده است و گیمرهای هاردکور را مورد هدف قرار داده است. این دسته بازی دارای 4 دکمه قابل برنامه ریزی و یک پنل کنترل سریع برای کارهایی مانند تغییر مابین پروفایل‌ها و یا قطع صدا به منظور جلوگیری از پخش صدا است. دسته‌های بازی و استیک‌های آنالوگ با پلاستیک طراحی شده‌اند تا بازی‌های طولانی مدت برای شما آزاردهنده نباشند.

 

Razer Wolverine Tournament Edition بهترین دسته های بازی Xbox One

دسته بازی Horipad Pro برای ایکس باکس وان

دسته بازی هری پد پرو یکی از بهترین دسته های بازی Xbox One است که دارای قابلیت‌های اضافی است. به طور مثال شما برای تنظیم بازی‌های خود می‌توانید از چهار دکمه‌ای که در زیر این دسته بازی است استفاده کنید، قیمت کمتری نسبت به دسته بازی اورجینال Xbox One دارد، طراحی زیبا و جذابی دارد؛ اما متاسفانه همیشه باید با یک دستمال مخصوص لکه‌هایی به جای مانده از انگشتتان را پاک کنید. سیمی بودن این دسته بازی می‌تواند روی قیمت آن تاثیر داشته باشد؛ اما بسته به بازی که شما می‌خواهید انجام دهید شاید سیمی بودن این کنترلر یک عیب محسوب شود.

 

دسته بازی Horipad Pro برای ایکس باکس وان

PowerA Fusion Pro بهترین دسته های بازی Xbox One قابل برنامه ریزی

دسته بازی پاوراِی فیوژن پرو دارای تمام قابلیت‌های مورد نیاز گیمرهای‌های تازه کار و با تجربه می‌باشد و قابل قیاس با دسته بازی اورجینال ایکس باکس وان مایکروسافت می‌باشد. این دسته بازی دارای ساختار بسیار زیبا و قابل تنظیم است، بنابراین شما می‌توانید تجربه بازی خود را به هر طریقی که می‌خواهید تغییر دهید.

 

PowerA Fusion Pro بهترین دسته های بازی Xbox One قابل برنامه ریزی

بهترین دسته بازی Xbox One – NFL Face-Off

یکی از بهترین دسته‌های بازی برای گیم‌های جنگ صلیبی یا فوتبال آمریکایی دسته بازی NFL Face-Off است. شما می‌توانید با استفاده از کاوری که روی دسته بازی نصب شده است مقاومت دسته بازی خود را دو چندان کنید.

 

بهترین دسته بازی Xbox One - NFL Face-Off

سازگاری ایکس باکس و کامپیوتر

بزرگترین مزیت دسته‌های بازی ایکس باکس وان این است که با کامپیوتر سازگاری دارد و شما می‌توانید اکثر بازی‌های کامپیوتری که از طریق ماوس و صفحه کلید نمی‌توانید آنها را بازی کنید را اجرا کنید. برای استفاده از یک دسته ایکس باکس وان سیستم شما باید دارای سیستم عامل ویندوز باشد، البته لینوکس و مک هم امکان پذیر است اما نیاز به کار بیشتری دارد.

با استفاده از یک کابل میکرو USB دسته بازی ایکس باکس وان خود را به کامپیوتر یا لپ‌تاپ وصل کنید و یا اگر سیستم شما از بلوتوث پشتیبانی می‌کند یک آداپتور کنترلر وایرلس ایکس باکس وان خریداری کنید و دسته بازی خود را از طریق بلوتوث متصل کنید. ویندوز ممکن است به یک یا دو ثانیه برای بروزرسانی درایور نیاز داشته باشد.