بهترین توسعه دهنده های وای فای؛ سیگنال بی سیم شما را تقویت می کنند؛ نقاط مرده را از بین می برند و نیاز به ارتقاء شبکه خود به یک سیستم شبکه گران قیمت مش را از بین می برند. این تقویت کننده های وای فای کوچک و مقرون به صرفه؛ به پریز متصل می شوند تا یک راه حل سریع را برای تقویت سیگنال های ضیف و پوشش نقاط مرده ارائه دهند. خواه این دستگاه ها را توسعه دهنده وای فای، تقویت کننده سیگنال یا تکرارکننده های بی سیم صدا کنید؛ همه اینها سیگنال Wi-Fi را قوی تر می کنند.

به طور کلی معیارهای رتبه بندی که برای انتخاب این اکستندرهای وای فای در نظر گرفته شده است شامل طراحی، برد؛ توان عملیاتی؛ نصب و راه اندازی است. اما در کنار همه اینها باید قیمت توسعه دهنده های وای فای را در نظر داشت تا بتوانید گزینه ای متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

بهترین توسعه دهنده وای فای 2021 کدام است؟

بر اساس بررسی های انجام گرفته در دنیای واقعی؛ بهترین توسعه دهنده وای فای 2021، محصول TP-Link RE650 AC2600 Wi-Fi Range Extender است. این دستگاه دارای برد گسترده ای است و عملکرد عالی به همراه طراحی Plug & Play دارد که نصب ساده را فراهم می کند. این دستگاه همچنین دارای یک اپلیکیشن گوشی است که مدیریت شبکه شما را ساده تر می کند.

اگر مایل به پرداخت هزینه برای یک دستگاه عملکرد بالا هستید Netgear AX1800 4-Stream Mesh Extender (EAX20) را مد نظر داشته باشید که از Wi-Fi 6 و مش داخلی پشتیبانی می کند و بهترین توسعه دهنده بازار است، اما دارای ابعاد بزرگتری است و مدلی است که پنهان کردن آن به این آسانی نیست.

TP-Link RE650 AC2600 – بهترین توسعه دهنده وای فای تی پی لینک

مشخصات – دارای 4 آنتن خارجی غیر قابل جابجایی، استاندارد وای فای AC2600 802.11ac، دو بانده، دارای 1 پورت گیگابیت اترنت، اندازه 6.3×3.0x1.8 اینچ

  • مزایا – عملکرد خوب، رابط کاربری عالی، دارای اپلیکیشن تلفن / تبلت
  • معایب – می تواند پریزهای مجاور را مسدود کند

TP-Link RE650 AC2600 با طراحی Plug & Play؛ برد طولانی برای خانه های بزرگ مناسب است و در لیست بهترین توسعه دهنده های وای فای امروز در جایگاه اول قرار می گیرد. این دستگاه سرعت بالا را تا حداکثر مسافت 75 فوت ارائه می دهند. تنها عیبی که ممکن است متوجه آن شوید این است که TP-Link RE650 AC2600 یک دستگاه با ابعاد بزرگ است که احتمالا پریزهای مجاور را به راحتی مسدود می کند. اما برای دستیابی به یک عملکرد بالا می توان از این مورد چشم پوشی کرد.

10 تا از بهترین توسعه دهنده های وای فای سال 2021

TP-Link RE650 AC2600 دارای سرعت عالی، نصب و راه اندازه ساده است. با 4 آنتن خارجی ثابت همراه است که از فرکانس دو بانده پشتیبانی می کند. همچنین می توانید شبکه گسترده خود را با برنامه Tether مدیریت کنید.

Netgear AX1800 4-Stream Mesh Extender (EAX20) – بهترین توسعه دهنده Wi-Fi 6

مشخصات – دارای 4 آنتن داخلی غیر قابل جابجایی؛ استاندارد وای فای AX1800 802.11ax؛ دو بانده؛ دارای 4 پورت گیگابیت اترنت؛ اندازه 9.5×6.7×2.5 اینچ

  • مزایا – پشتیبانی از Wi-Fi 6 با استاندارد 802.11ax، دارای امنیت داخلی و قابلیت سفارشی سازی؛ سازگار با سایر دستگاه های نت گیر
  • معایب – طراحی دسکتاپ بزرگ؛ فاقد پورت USB

Netgear AX1800 Mesh Extender (EAX20) با سرعت Wi-Fi 6 و حتی قابلیت مش داخلی بهترین اکستندر وای فای است که می توانید خریداری کنید. گرچه از طراحی دسکتاپ بزرگ آن هیجان زده نخواهید شد؛ و دارای قیمت گرانتر از برخی روترها می باشد. این توسعه دهنده وای فای 2021 یک برد جذاب 95 فوتی را ارائه می دهد.

10 تا از بهترین توسعه دهنده های وای فای سال 2021

Netgear AX1800 Mesh Extender (EAX20) یک کار را به خوبی انجام می دهد؛ این دستگاه شبکه هایی را گسترش می دهد که از سرعت بالاتری برخوردار هستند و دامنه بیشتری را نسبت به رقبا ارائه می دهند. گزینه های سفارشی سازی زیادی در اختیار دارید و یک لایه امنیت هم اضافه شده است تا از شبکه خانگی شما محافظت شود. سخت نیست بگوییم این لوازم جانبی گران قیمت ارزش هزینه کردن را دارد.

Rock Space AC1200 – بهترین توسعه دهنده وای فای 2021 با قیمت مناسب

مشخصات – دارای 2 آنتن خارجی غیر قابل جابجایی؛ استاندارد وای فای AC1200 802.11ac؛ دو بانده؛ دارای 1 پورت گیگابیت اترنت؛ اندازه 3.4×3.1×2.0 اینچ

  • مزایا – طراحی کوچک و جمع و جور، دارای دو آنتن قابل تنظیم؛ مناسب برای خانه های شهری
  • معایب – فاقد Wi-Fi 6، عملکرد متوسط

اگر به دنبال توسعه دهنده وای فای مقرون به صرفه اما توانا هستید ممکن است بخواهید Rock Space AC1200 را در نظر بگیرید. با عملکرد بی نظیر وای فای و تنظیم و راه اندازی ساده؛ این توسعه دهنده وای فای کوچک راهی عالی برای پوشش نقاط مرده  و یا تقویت سیگنال بی سیم برای پاسیو یا گاراژ شما می باشد.

10 تا از بهترین توسعه دهنده های وای فای سال 2021

با طراحی Plug & Play و آنتن های قابل تنظیم می توانید توسعه دهنده وای فای 2021 خود را در عرض چند دقیقه تنظیم کنید و از عملکرد میان رده آن به خوبی در اتاق های مختلف و طبقات مختلف استفاده کنید. این دستگاه هچنین گزینه ای عالی برای خانه های شهری و چند طبقه است. فقط انتظار سرعت زیاد و گزینه های پیشرفته سفارشی را از آن نداشته باشید.

Netgear Nighthawk X6S EX8000 – بهترین توسعه دهنده وای فای 2021 سه بانده

مشخصات – دارای 6 آنتن داخلی غیر قابل جابجایی؛ دارای استاندارد وای فای AC3000 802.11ac سه بانده؛ دارای 4 پورت گیگابیت اترنت؛ دارای پورت USB 2.0؛ اندازه 8.9×6.7×3.7 اینچ

  • مزایا – عملکرد بالا؛ دارای نرم افزار برای راه اندازی ساده؛ دارای پورت های مناسب
  • معایب – دستگاه بزرگی است؛ گران است

Netgear Nighthawk X6S EX8000 یک دستگاه توسعه دنده وای فای سه بانده است که بهترین عملکرد را ارائه می دهد. شما با خرید اکستندر وای فای نت گیر می توانید به سرعت بالاتر و دامنه بسیار زیاد دست پیدا کنید. همچنین می توانید آن را به دستگاه های نت گیر سازگار دیگری وصل کنید. این دستگاه از طراحی دسکتاپ استفاده می کند که بزرگتر از میانگین تقویت کننده های سیگنالی است که شاهد بودیم؛ اما این اندازه امکان استفاده از 6 آنتن و سخت افزار بیشتر را فراهم می آورد، این دستگاه سه بانده امکان پوشش برد حداکثر 168 فوت را فراهم می آورد. این دستگاه بزرگ و گران است اما ارزش خرید را دارد.

10 تا از بهترین توسعه دهنده های وای فای سال 2021

Linksys RE7000 Max-Stream AC1900 + Wi-Fi Range Extender

مشخصات – دارای 4 آنتن خارجی غیر قابل جابجایی؛ دارای استاندارد وای فای 802.11ac؛ دوبانده؛ دارای 1 پورت گیگابیت اترنت، اندازه 4.9×3.2×1.7 اینچ

  • مزایا- طراحی ساده؛ عملکرد دوبانده؛ دارای نرم افزار
  • معایب – داغ می شود؛ عملکرد استثنایی نیست

آیا باید پوشش و دامنه شبکه وای فای خود را تقویت کنید؛ اما توسعه دهنده ای نمی خواهید که دارای ابعاد بزرگ باشد؟ Linksys RE7000 Max-Stream AC1900 + Wi-Fi Range Extender دارای طراحی کوچک و جمع و جور است به طوری که پریزهای دیگر را اشغال نمی کند. به غیر از طراحی ظریف؛ سرعت و توان عملیاتی گزینه هایی هستند که به شما کمک می کنند تا دستگاهی مناسب برای دستیابی به عملکرد بهینه را پیدا کنید. عملکرد کلی دستگاه بسیار خوب است.

10 تا از بهترین توسعه دهنده های وای فای سال 2021

D-Link DAP-1720 Wi-Fi AC1750 – بهترین توسعه دهنده وای فای برای خانه های دو طبقه

مشخصات – دارای 3 آنتن خارجی غیر قابل جابجایی؛ دارای استاندارد وای فای 802.11ac؛ دو بانده؛ دارای 1 پورت گیگابیت اترنت؛ دارای اندازه 6.4×3.3×1.5 اینچی

  • مزایا – طراحی دو شاخه، عملکرد خوب برای خانه های چند طبقه؛ نصب ساده, دارای اپلیکیشن
  • معایب – می تواند پریزهای دیگر را مسدود کنید

DAP-1720 D-Link دستگاهی است که به راحتی تنظیم می شود؛ دارای یک برنامه است که می توانید روی گوشی خود نصب کنید و مدیریت تنظیمات دستگاه خود را با آن انجام دهید. ویژگی های مفید مانند داشتن یک پورت اترنت داخلی که می تواند سرعت گیگابیت را کنترل کنید و یک سوئیچ خاموش و روشن فیزیکی؛ آن را به ابزاری مناسب برای افزایش دسترسی به روتر تبدیل می کند؛ عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد اما به قدری بزرگ است که خطر مسدود کردن پریزهای مجاور را به همراه دارد. شما می توانید برای خانه چند طبقه خود از این دستگاه استفاده کنید.

10 تا از بهترین توسعه دهنده های وای فای سال 2021

Netgear Nighthawk X6 EX7700 Mesh – بهترین توسعه وای فای با قیمت مناسب

مشخصات – استاندارد 802.11ac؛ پشتیبانی از باند 2.4 گیگاهرتزی و 5 گیگاهرتزی؛ دارای 1 پورت اترنت؛ دارای WPS؛ LED نشان دهنده قدرت اتصال

  • مزایا – طراحی کوچک، استفاده ساده
  • معایب – گران قیمت

با Netgear Nighthawk X6 EX7700 Mesh  قدرت و راحتی یک شبکه مش را به خانه خود بیاورید. این دستگاه نه تنها مساحت شبکه وای فای شما را گسترش می دهد؛ بلکه یک شبکه Wi-Fi یکپارچه را برای تمام قسمت های خانه یا محل کار شما به ارمغان می آورد؛ بنابراین هنگام جابجایی نیازی به تعویض شبکه ندارید. به لطف سخت افزار داخلی قدرتمند می توانید محتواهای با کیفیت 4K را پخش کنید؛ بازی کنید و انواع دستگاه ها را بدون مشکل به شبکه وای فای خود متصل کنید. پورت های اترنت موجود هم انتقال شبکه به دستگاه های کابلی را فراهم می آورد.

10 تا از بهترین توسعه دهنده های وای فای سال 2021

سیستم وای فای مش Netgear Orbi Whole Home

مشخصات – دارای استاندارد وای فای IEEE 802.11ac؛ دو بانده، دارای 2 پورت اترنت گیگابیت؛ Beamforming

  • مزایا – سیستم وای فای مش دو بانده؛ عملکرد خوب
  • مزایا – کنترل والدین رایگان دارای محدودیت است؛ تنها بک پورت اترنت برای اتصالات کابلی وجود دارد.

Netgear Orbi Whole Home عملکرد خوب را با قیمت مناسب ارائه می دهد و برای اکثر خانه های کوچک و متوسط که نیاز به بهبود پوشش وای فای دارند انتخاب مناسبی خواهد بود. راه اندازه و استفاده برای کاربران آماتور ساده است. با توجه به اینکه روترها و سیستم های مش رقیب اغلب کنترل والدین بهتری را به صورت رایگان ارائه می دهند و پورت اترنت برای اتصالات کابلی کم است شاید بتوان گزینه های دیگر این لیست را انتخاب کنید.

10 تا از بهترین توسعه دهنده های وای فای سال 2021

Linksys Velop Wi-Fi extender – بهترین توسعه دهنده وای فای 2021

مشخصات – استاندارد وای فای 802.11ac؛ دوبانده؛ دارای 2 پورت اترنت گیگابیت، راه اندازی مبتنی بر اپلیکیشن

  • مزایا – شبکه مش کاملا ماژولار؛ طراحی نامحسوس
  • معایب – قیمت بالا در مقایسه با رقبا؛ عملکرد به شدت وابسته به موقعیت قرارگیری است.

Linksys Velop Wi-Fi extender دلیل ساده ای برای سهولت نصب شبکه بی سیم ارائه می دهد. روش اصلی لینکسیس برای تمایز این است که می خواهید فضای شبکه مش بی سیم شما را از رقبا متمایز کند. تنظیمات کاربرپسند همراه با اپلیکیشن کاربردی به شما اجازه می دهد تا پیکربندی و مدیریت شبکه خود را به سادگی انجام دهید.

10 تا از بهترین توسعه دهنده های وای فای سال 2021

Trendnet Wi-Fi Everywhere Powerline 1200 AV2

مشخصات – پشتیبانی از باندهای 802.11n (up to 300Mbps) 802.11ac (up to 866Mbps)؛ دارای 3 پورت LAN گیگابیت، برد 300 متری، QoS Management

  • مزایا – راه اندازی ساده؛ دارای 3 پورت LAN
  • معایب – باند گسترده؛ طراحی می توانست بهتر باشد

اگر به روش عالی برای بروزرسانی شبکه خود نیاز دارید تا بتوانید همه جای خانه خود را پوشش دهید؛ Trendnet Wi-Fi Everywhere Powerline 1200 AV2 گزینه ای ایده آل است. این دستگاه نه تنها عملکردی مشابه با بهترین توسعه دهنده های وای فای را ارائه می دهد بلکه پاورلاینی است که می توانید رویای شما را به واقعیت تبدیل کند. از نظر بصری این دستگاه چندان زیبا نیست؛ با این حال دارای عملکرد بالایی است و همچین دارای دکمه ای است که عملیات SSID و WPA شبکه شما را شبیه سازی می کند.

10 تا از بهترین توسعه دهنده های وای فای سال 2021

منابع: tomsguide و techradar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *