TP-Link TD-W8961N یک مودم روتر ارزان قیمت ADSL2 Plus است که سرعت بی سیم 300 مگابیت در ثانیه را ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد این مودم روتر تمام چیزی که یک کاربر خانگی یا کسب و کار کوچک تا متوسط نیاز دارد را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند از سرعت پهن باند استفاده کنند و آن را در شبکه وایرلس به اشتراک بگذارند. اگر به دنبال بروزرسانی BT Home Hub 1.0 قدیمی خود یا سایر مودم روتر ADSL مجهز به استاندارد وایرلس 802.11g هستید، می‌توانید مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus تی پی لینک مدل TD-W8961N را به عنوان یک راه حل کم هزینه در نظر داشته باشید.

نقد و بررسی مودم روتر تی پی لینک مدل TP-Link TD-W8961N

TD-W8961ND تقریبا بازار مودم روترهای رده پایین را مورد هدف قرار داده است، اما هنوز هم یک مودم روتر ADSL2+ با سرعت 300 مگابایت است. این دستگاه دارای تعدادی از قابلیت‌ها است که استفاده ساده‌ای دارد و از طریق تنظیم اتصال پهن باند و ایمن کردن دستگاه‌های بی سیمی که به مودم روتر ADSL2+ وصل شده‌اند به کاربر نهایی کمک می‌کند. در کنار این موارد تعدادی از قابلیت‌های بسیار پیچیده هم وجود دارد که می‌تواند از جذابیت قیمت مودم روتر TP-Link TD-W8961N کم کند.

در ادامه شما می‌توانید تصاویری از ارزیابی عملکرد وایرلس و WAN مودم روتر TP-Link 300Mbps Wireless N ADSL2+ TD-W8961ND را در مقایسه با مدل هم رده خود یعنی BT HomeHub 2.0 مشاهده کنید. این مودم در مقایسه با BT HomeHub 2.0 سرعت انتقال وایرلس پایین‌تری را ارائه می‌دهد، اما از نظر سرعت دانلود و سرعت آپلود بهتر عمل می‌کند و از نظر سرعت اتصال فیزیکی ADSL و سرعت انتقال ADSL امتیاز بالاتری را کسب می‌کند. خوشبختانه این مودم روتر TP-Link در سطح 100BaseT اتصالات LAN کار می‌کند.

Wireless transfer speed
نقد و بررسی مودم روتر تی پی لینک مدل TP-Link TD-W8961NADSL connection speed

نقد و بررسی مودم روتر تی پی لینک مدل TP-Link TD-W8961N

ADSL transfer speeds

نقد و بررسی مودم روتر تی پی لینک مدل TP-Link TD-W8961N

به طور کلی TP-Link TD-W8961N یک مودم روتر ADSL2+ خوب می‌باشد و می‌توان آن را در دو بخش مدیریت کرد. اولی از طریق ویزارد راه اندازی است که سعی در پیکربندی مودم روتر برای لیست طولانی ISP‌ها دارد. مورد دوم عملکرد پهن باند خوب است که مطابق با اتصال ADSL سرعت دانلود و سرعت آپلود پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد.

این دستگاه به دو آنتن مجهز شده است و تی پی لینک اعلام کرده است که این مودم روتر می‌تواند به سرعت 300 مگابیت در ثانیه دست پیدا کند، برای رسیدن به این سرعت روتر نیاز به استفاده از کانال‌های 40 مگاهرتزی دارد. TD-W8961ND دارای رابط مبنی بر وب، گزینه‌ها و قابلیت‌های پیچیده است که از میان آنها می‌توان به پورت بیندینگ برای سرویس‌های خاص، گزینه‌های بریج بی سیم، Annex M برای دو برابر کردن سرعت آپلود و قابلیت QoS اشاره کرد.

مودم روتر تی پی لینک مدل TP-Link TD-W8961N دارای طراحی ساده‌ای است و با یک دکمه پاور همراه است. تی پی لینک این روتر مودم را با قیمتی پایین عرضه کرده است و به همین دلیل برخی از قابلیت‌ها که به سادگی استفاده می‌شوند را برای کاربران تازه وارد ارائه می‌دهد. به طور مثال قابلیت اتصال Plug And Play باعث می‌شود که کاربر برای استفاده از دستگاه نیاز به پیکربندی یا نصب نرم افزار و درایور خاصی نداشته باشد.

برای خرید مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus تی پی لینک مدل TD-W8961N از فروشگاه اینترنتی نارستان کلیک کنید.