هاب 7 پورت دی لینک DUB-H7

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
هاب 7 پورت دی لینک مدل DUB-H7 D-Link DUB-H7 7-Port USB Hub از هاب 7 پورت دی لینک مدل DUB-H7 برای انتقال سریع فایل‌ها استفاده کنید. هاب DUB-H7 می‌تواند اطلاعات را با سرعت 480 مگابیت در ثانیه انتقال دهد. سرعت انتقال فوق العاده سریع امکان انتقال موسیقی ها، فیلم‌های HD، آلبوم‌های عکس...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 185 گرم
برند

گارانتی

ابعاد

13.5×35×168 میلی‌متر

تعداد پورت‌ها

7 عدد

تعداد پورت با قابلیت شارژ سریع

یک عدد

اتصال دهنده

USB 2.0

شیار کارت حافظه

ندارد

قابلیت اتصال آداپتور

دارد

قابلیت شارژ سریع

دارد

نشانگر LED

دارد

توضیحات نشانگر LED

برای نمایش وضعیت پورت‌ها

معرفی محصول

هاب 7 پورت دی لینک مدل DUB-H7

D-Link DUB-H7 7-Port USB Hub

از هاب 7 پورت دی لینک مدل DUB-H7 برای انتقال سریع فایل‌ها استفاده کنید. هاب DUB-H7 می‌تواند اطلاعات را با سرعت 480 مگابیت در ثانیه انتقال دهد. سرعت انتقال فوق العاده سریع امکان انتقال موسیقی ها، فیلم‌های HD، آلبوم‌های عکس و سایر فایل‌های حجیم را سریعتر از همیشه فراهم می‌آورد. با DUB-H7 می‌توانید به راحتی پورت‌های USB اضافه را به هر سیستم کامپیوتری که دارید اضافه کنید.

همین حالا می‌توانید حداکثر 7 دستگاه مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت ها، هارد اکسترنال، چاپگرها و غیره را به کامپیوتر دسکتاپ خود وصل کنید. DUB-H7 با تمام دستگاه‌های USB 2.0 / 1.1 / 1.0 سازگار است. خیلی ساده DUB-H7 را به هر دستگاه ویندوزی، مک یا لینوکسی وصل کنید و از آن استفاده کنید بدون اینکه درایور یا نرم افزاری را نصب کنید. DUB-H7 به گونه ای طراحی شده است که در هر کیف و کوله نوت بوک قرار بگیرد و این به لطف اندازه جمع و جوری است که دارد. با استفاده از DUB-H7 ،  راحتی قابلیت حمل و گسترش را تجربه کنید.

هاب 7 پورت دی لینک DUB-H7

با هاب 7 پورت دی لینک DUB-H7 حداکثر هفت دستگاه USB خود را به سیستم متصل کنید. پورت شارژ سریع USB آن به شما امکان می دهد تا به سرعت آیپد، آیفون، تبلت یا سایر دستگاه های گوشی هوشمند خود شارژ کنید. انتقال سریع داده 480 مگابیت در ثانیه هاب می تواند توجه شما را به خود جلب کند. با حداکثر 7 پورت می توانید پورت های USB بیشتری به سیستم خود اضافه کنید و حتی سازگاری با دستگاه های USB 2.0 و 1.1 وجود دارد.

DUB-H7

توسعه ساده

DUB-H7 7-Port USB 2.0 Hub D-Link روشی ساده برای اضافه کردن 7 پورت USB 2.0 به لپ تاپ یا سیستم دسکتاپ شما است. می توانید دستگاه هایی مانند آیپد را شارژ کنید در حالی که دستگاه های USB اضافی مانند دوربین های دیجیتال؛ کارت خوان ها؛ هارددیسک ها، موس و صفحه کلید؛ چاپگر و اسکنر و سایر لوازم جانبی را متصل کنید.

دستگاه های خود را سریع شارژ کنید

DUB-H7 دارای 7 پورت شارژ سریع است که برای ایجاد حداکثر جریان شارژ 2.4 آمپر در هنگام اتصال DUN-H7 در حالت شارژ سریع طراحی شده اند. این ویژگی برای شارژ دستگاه های همراه مانند iPad مناسب است؛ چون این دستگاه ها دارای باتری های با ظرفیت بالا هستند که برای شارژ سریع و موثر به جریان شارژ بالاتری نیاز دارند. DUB-H7 برای شارژ دستگاه های شما به کامپیوتر نیاز ندارد.

آیپد خود را شارژ و همگام سازی کنید

DUB-H7 به شما امکان می دهد از آیپد خود هم پشتیبان تهیه کنید و هم آن را شارژ کنید. طراحی آن به گونه ای است که بتوانید هاب را در هر کیف لپ تاپی قرار دهید و هر کجا می روید به راحتی با خود حمل کنید. با سهولت اتصال هاب  D-Link DUB-H7 7-Port USB 2.0 راحتی و سهولت قابلیت حمل و توسعه را با هم تجربه کنید.

هاب 7 پورت دی لینک DUB-H7

قابلیت Plug & Play

به سادگی آداپتور برق را وصل کنید و DUB-H7 را به هر سیستمی متصل کنید. به همین سادگی؛ بدون نصب درایور یا نصب نرم افزار کارهای خود را انجام دهید. حالا می توانید حداکثر 7 دستگاه USB اضافی را به لپ تاپ یا سیستم دسکتاپ خود متصل کنید.

7 پورت USB 2.0 را داشته باشید

با هاب DUB-H7 7-Port USB 2.0 Hub می توانید به راحتی تعداد زیادی پورت های USB 2.0 را به سیستم خود اضافه کنید. حالا می توانید حداکثر 7 لوازم جانبی دیگر مانند دوربین های دیجیتال، چاپگر، هارددیسک های اکسترنال، موس، صفحه کلید، فلش مموری؛ تبلت و غیره را به لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ خود متصل کنید. فناوری USB 2.0 از سرعت داده 480 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند به این معنا که می توانید از سرعت انتقال سریعتر نسبت به استانداردهای قبلی USB لذت ببرید.

قیمت هاب 7 پورت دی لینک DUB-H7

در حال حاضر قیمت هاب 7 پورت دی لینک DUB-H7 در فروشگاه نارستان به روز می باشد شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت و گارانتی از فروشگاه اینترنتی نارستان خریداری فرمایید. چنانچه در زمینه این محصول سوال دارید؛ پیشنهاد می کنیم قبل از خرید سوالات خود را با شماره های مندرج در سایت یا بخش نظرات محصول و یا از طریق پشتیبان های آنلاین سایت مطرح بفرمایید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه بفرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هاب 7 پورت دی لینک DUB-H7”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.