هارددیسک اکسترنال ADATA مدل HD700 ظرفیت 2 ترابایت

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
هارددیسک اکسترنال ADATA مدل HD700 ظرفیت 2 ترابایت ADATA HD700 External Hard Drive - 2TB-Black HD700 به صورت حرفه ای ساخته شده است و یک هارد اکسترنال با دوام است که تجربه کاربری عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بدنه هارد از ماده سیلیکون بسیار محکم ساخته شده است...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 550 گرم

معرفی محصول

هارددیسک اکسترنال ADATA مدل HD700 ظرفیت 2 ترابایت

ADATA HD700 External Hard Drive – 2TB-Black

HD700 به صورت حرفه ای ساخته شده است و یک هارد اکسترنال با دوام است که تجربه کاربری عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بدنه هارد از ماده سیلیکون بسیار محکم ساخته شده است که مقاومت در برابر شوک را در سطح نظلمی ارائه می‌دهد، این هارد داری گواهینامه IP56 است که نشان می‌دهد در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. این این رویرکردهای محافظتی باید رمزگذاری 256 بیتی AES و سرعت USB 3.2 Gen 1 را اضافه کرد. این هارد ای دیتا با ظرفیت‌های 1 ترابایتی و 2 ترابایتی در بازار وجود دارد که در اینجا می‌توانید نسخه 2 ترابایتی آن را خریداری کنید.

دارای گواهینامه IP56 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

شرکت ای دیتا هارد اکسترنال HD700 را به گواهینامه IP”56 تجهیز کرده است و این بدانمعناست که این هارد در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است. HD700 تحت بهترین تست‌ها قرار گرفته است و مانع از ورود ذرات گرد و غبار به محفظه می‌شود و در برابر فشار زیاد آب مقاوم است. HD700 می‌تواند در بیابان ها، کوه ها، رودخانه‌ها یا دریاها امنیت اطلاعات گرانبهای شما را تا حد زیادی برآورده کند.

هارددیسک اکسترنال ADATA مدل HD700 ظرفیت 1 ترابایت

دارای سه لایه مقاوم در برابر ضربه در سطح نظامی

محفظه HD700 از سیلیکون بسیار مقاوم ساخته شده است. در این هارد سه لایه محافظتی وجود دارد که شامل بالشتک داخلی، محفظه پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه و لایه سیلیکونی قابل شدن می‌باشد. ساختار داخلی شامل هارد می‌باشد و قطعات مستعد شوک تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است. HD700 به راحتی می‌تواند در برابر ضربه و شوک مقاومت کند چونکه دارای استاندارد محافظتی سطح نظامی MIL-STD-810G 516.6 می‌باشد.

هارددیسک اکسترنال ADATA مدل HD700 ظرفیت 1 ترابایت

دیگر نگران ذخیره فایل‌های حجیم خود نباشید

زمان آن رسیده است که خاطرات خود را برای همیشه ذخیره کنید. اگر عکس‌ها و فیلم‌های حجیم با رزولوشن بالا و کیفت عالی دارند این بدان معناست که به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارید. هارد اکسترنال HD700 در دو ظرفیت 1و 2 ترابایتی در دسترس است و شما می‌توانید ظرفیت مناسب را برای ذخیره سفرهای ماجراجویانه خود انتخاب کنید.

هارددیسک اکسترنال ADATA مدل HD700 ظرفیت 1 ترابایت

محافظت با سنسور شوک

سنسور شوک به محافظت از اطلاعات شما کمک می‌کند. اگر HD700 در اثر ضربه و برخورد دچار شوک شدیدی شود سنسود شوک به طور خودکار فعال می‌شود و چراغ چشمک زن قرمز را به شما نشان می‌دهد، هنگامی که شوک به پایان رسید رنگ چراغ به آبی روشن تغییر می‌کند که نشان می‌دهد عملکرد طبیعی است و فعالیت دوباره از سر گرفته می‌شود.

هارددیسک اکسترنال ADATA مدل HD700 ظرفیت 1 ترابایت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هارددیسک اکسترنال ADATA مدل HD700 ظرفیت 2 ترابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.