دسته بازی تسکو مدل TG 117

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
دسته بازی تسکو مدل TG 117 Gamepad Wired TSCO TG 117 هنگام بازی با سیستم کامپیوتری،لپ تاپ و گوشی دسته بازی TG 117 تسکو شما را همراهی خواهد. برای استفاده از دسته بازی تسکو مدل TG 117 کافیست کابل USB را به سیستم و یا با یک مبدل OTG آن را به...
(2 customer reviews)
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 10 گرم

معرفی محصول

دسته بازی تسکو مدل TG 117

Gamepad Wired TSCO TG 117

هنگام بازی با سیستم کامپیوتری،لپ تاپ و گوشی دسته بازی TG 117 تسکو شما را همراهی خواهد. برای استفاده از دسته بازی تسکو مدل TG 117 کافیست کابل USB را به سیستم و یا با یک مبدل OTG آن را به گوشی یا تبلت خود وصل کنید. دسته بازی TG 117 تسکو با کنسول‌های بازی پلی استیشن 3 سازگاری دارد. این دستگاه به دو موتور لرزاننده مجهز شده است که به شما کمک می‌کند که تا حس تیر خوردن یا انفجار را به خوبی درک کنید. دسته بازی تسکو مذل TG 117 از پلاستیک ساخته شده است در نتیجه شما می‌توانید یک دسته بازی سبک با وزن 115 گرم را داشته باشید. به دلیل استفاده از پوشش مات خوشبختانه این دسته بازی لکه‌های چربی، لکه‌های ناشی از اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند و در مقابل خط و خش هم مقاوم است.

 دسته بازی تسکو مدل TG 117

به دلیل ساخت دسته بازی TG 117 در ابعاد 155x110x55 میلیمتر دکمه‌ها با فاصله مناسبی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. با استفاده از رنگ دکمه‌های عملیاتی به دو بخش تقسیم شده اند. در بدنه این دیوایس شما 17 دکمه و 2 جوی استیک آنالوگ را پیدا خواهید کرد.کاربر می‌تواند با دو انگشت اشاره خود به دکمه‌های ماشه (4 عدد در قسمت بالا) دسترسی پیدا کند. بقیه دکمه‌های دسته بازی TG 117 تسکو در 3 گروه چیده شده‌اند که 2 گروه برای عملیلت بازی و گروه میانی برای انتخاب، شروع و وضعیت آنالوگ یا دیجیتال استفاده می‌شود.

 دسته بازی تسکو مدل TG 117

گیم پد TG 117 تسکو دارای کابلی به طول 180 سانتیمتر است که اتصال راحت به پشت کیس‌های کامپیوتری را فراهم می‌سازد. چنانچه به طول کابل بیشتری نیاز دارید می‌توانید از فروشگاه اینترنتی نارستان کابل افزایش طول USB را خریداری کنید. شما می‌توانید به سادگی TG 117 را به پورت USB کنسول بازی خود وصل کنید، این دستگاه با کنسول بازی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 سازگاری دارد.

 دسته بازی تسکو مدل TG 117

با خرید یک مبدل OTG می‌توانید دسته بازی تسکو مدل TG 117 را به گوشی یا تبلت خود وصل کنید و از بازی‌های خود لذت ببرید. دکمه‌های LED تعبیه شده در این دستگاه وضعیت اتصال و فعال بودن یا نبودن قابلیت آنالوگ را به شما گوشزد خواهد کرد. شما با کمک برنامه GameController می‌توانید تمام دکمه‌های موجود در دسته بازی را تست کنید و با استفاده از برنامه Joy Setup می‌توانید عملکرد دکمه‌های دستگاه را پیکربندی کنید.

دسته بازی تسکو مدل TG 117

2 reviews for دسته بازی تسکو مدل TG 117

  1. جواد

    نسبت به قیمتس خوبه من ار وقتب خربدم همش میبرم تو بازی

  2. ابراهیم پرمال (خریدار محصول)

    هنوز به دستم نرسیده اما به نسبت جاهای دیگه ارزونتر بود، به نظر کالای خوبی میاد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.