فلش مموری پی کیو آی مدل U601L ظرفیت 32 گیگابایت

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
فلش مموری پی کیو آی مدل U601L ظرفیت 32 گیگابایت Pqi U601L Flash Memory - 32GB فلش مموری U601L به سبک خاصی طراحی شده است و از نظر عناصر طراحی به سبک مینیمالیستی طراحی شده است. این فلش مموری دارای اندازه کوچک و وزن سبک است و بسیار قابل حمل...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 3 گرم

معرفی محصول

فلش مموری پی کیو آی مدل U601L ظرفیت 32 گیگابایت

Pqi U601L Flash Memory – 32GB

فلش مموری U601L به سبک خاصی طراحی شده است و از نظر عناصر طراحی به سبک مینیمالیستی طراحی شده است. این فلش مموری دارای اندازه کوچک و وزن سبک است و بسیار قابل حمل است و بهترین لوازم جانبی همراهی است که می‌توانید در لپ تاپ‌ها و اولترابوک‌های نازک خود استفاده کنید.

بهترین انتخاب برای اولترابوک ها

طراحی باریک فلش مموری U601L باعث شده است که برای استفاده در دستگاه‌های نازکی مانند اولترابوک‌ها و مک بوک‌ها ایده آل باشد. این هارد همچنین با فراهم کردن فضای ذخیره سازی گسترده، فضای مورد نیاز کاربران را برآورده می‌کند. ترکیب عملکرد و استایل این فلش مموری را به بهترین گزینه قابل دسترس تبدیل می‌کند.

Pqi U601L Flash Memory - 32GB

کوچک و حمل و نقل ساده

فلش مموری بسیار با دوام و سبک است و احتمال آسیب دیدگی در طول حمل و نقل که می‌تواند باعث از دست رفتن اطلاعات شود را به حداقل حد ممکن می‌رساند. فلش مموری U601L می‌تواند بهترین دوست شما در حال جابجایی باشد. 

Pqi U601L Flash Memory - 32GB

ضد ضربه و ضد آب

با استفاده از فناوی انحصاری PQI، دیگر لازم نیست نگران از دست رفتن اطلاعات خود باشد. U601L هم ضد آب است و هم ضد ضربه و به شما کمک می‌کند تا با آرامش خاطر اطلاعات خود را ذخیره کنید.

Pqi U601L Flash Memory - 32GB

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلش مموری پی کیو آی مدل U601L ظرفیت 32 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.