دوربین تحت شبکه تی پی لینک مدل NC220

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
دوربین تحت شبکه تی پی لینک مدل NC220 TP-LINK NC220 Network Camera دوربین تحت شبکه تی پی لینک NC220 برای استفاده در منزل و دفتر کار مناسب بوده و به شما کمک می‌کند چیزهایی که برایتان اهمیت دارد را تحت نظر قرار دهید و فرقی ندارد در حال کار یا...
(1 customer review)
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 400 گرم

معرفی محصول

دوربین تحت شبکه تی پی لینک مدل NC220

TP-LINK NC220 Network Camera

دوربین تحت شبکه تی پی لینک NC220 برای استفاده در منزل و دفتر کار مناسب بوده و به شما کمک می‌کند چیزهایی که برایتان اهمیت دارد را تحت نظر قرار دهید و فرقی ندارد در حال کار یا بازی باشید. شما می‌توانید از این دوربین Tp-Link برای نظارت فرزندان، امنیت کسب و کار، نظارت بر حیوانات خانگی، امنیت منزل و … استفاده کنید. با نصب برنامه tpCamera در گوشی هوشمند خود، شما می‌توانید فیلم ضبط کنید، عکس بگیرید و یا از طریق اینترنت آنچه که اتفاق افتاده را بررسی کنید. جایی که شما حضور دارید مهم نیست و در هر جایی که هستید می‌توانید از طریق برنامه سوژه‌های مورد نظر خود را از دست ندهید. دوربین NC220 به شما کمک می‌کند در همه جا و هر زمان در هر جایی که دوست دارید حضور داشته باشید.

  دوربین تحت شبکه تی پی لینک مدل NC220

دوربین NC220 تی پی لینک مجهز به قابلیت دید در شب بوده و شما را قادر می‌سازد تا 18 فوت را مشاهده کنید و حتی در تاریکی کامل برای شما آرامش و اطمینان خاطر را به ارمغان خواهد آورد. NC220 می‌تواند طوری تنظیم شود تا هر زمان که حرکت یا صدایی به طور خودکار تشخیص داده شد، از طریق ایمیل به صورت فوری به شما اطلاع رسانی می‌شود، و به شما این امکان را می‌دهد تا از آنچه که روی زمین اتفاق می‌افتد مطلع شوید. راه اندازی دوربین تحت شبکه تی پی لینک مدل NC220 بسیار ساده بوده و رابط کاربری کاربر پسندی دارد. هر کسی می‌تواند در عرض چند دقیقه این دوربین را راه انداری کند، و پشتیبانی WPS بدان معناست که با داشتن یک روتر که دارای دکمه WPS است شما می‌توانید به صورت وایرلس تنظیمات را انجام دهید. برنامه tpCamera همچنین از تمام پیکربندی‌ها و تنظیمات شما را راهنمایی خواهد کرد.

 دوربین تحت شبکه تی پی لینک مدل NC220

با استفاده از پد چسبناک و پیچ شما شما می‌توانید دوربین NC220 را در هر جایی که می‌خواهید، روی میز، روی دیوار و حتی در سقف نصب کنید. با اتصال وای فای سرعت بالا حداکثر 300 مگابیت در ثانیه شما می‌توانید از فیلم‌های آنلاین لذت ببرید. علاوه بر این NC220 می‌تواند با استفاده از قابلیت Wi-Fi Extender که دارد شبکه وای فای شما را گسترش دهد.

 دوربین تحت شبکه تی پی لینک مدل NC220

1 review for دوربین تحت شبکه تی پی لینک مدل NC220

  1. سلامی

    بسیار عالی
    قابلیت دید در شب داره و به همه جا راحت وصل میشه .. در منزل و محل کار
    من راضیم ازش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.