اکسس پوینت بی‌سیم 300Mbps تندا AP5

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
اکسس پوینت بی‌سیم 300Mbps تندا AP5 Tenda AP5 N300 Wireless Access Point AP5 به منظور افزایش دامنه وای فای فعلی شما طراحی شده است و سیگنال قوی تری را برای کنسول بازی، پرینترها، گوشی‌های هوشمند، تبلت ایجاد می‌کند. PoE و طراحی نصب روی دیوار، انعطاف پذیری نصب در هر مکانی را فراهم...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 600 گرم
برند

گارانتی

,

معرفی محصول

اکسس پوینت بی‌سیم 300Mbps تندا AP5

Tenda AP5 N300 Wireless Access Point

AP5 به منظور افزایش دامنه وای فای فعلی شما طراحی شده است و سیگنال قوی تری را برای کنسول بازی، پرینترها، گوشی‌های هوشمند، تبلت ایجاد می‌کند. PoE و طراحی نصب روی دیوار، انعطاف پذیری نصب در هر مکانی را فراهم می‌آورد. این دستگاه از چند حالت عملکردی مانند Universal Repeater, Clien(Station), WISP پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با سناریوهای مختلفی انطباق پیدا کند. این تقوت کننده وای فای برای خانه‌های بزرگ، ویلا، رستوران‌های بزرگ و غیره ایده آل است. اکسس پوینت بی‌سیم تندا مدل AP5 سرعت انتقال بیسیم 300 مگابیت در ثانیه را برای تجربه بی سیم نرم و هموار به ارمغان می‌آورد. این دستگاه از مدهای عملیاتی AP / Univesal Repeater / WISP / Client / Client + AP پشتیبانی می‌کند.

روتر بی‌سیم تندا مدل FH303 Plus

AP5 دارای دکمه “Range Extender” است و به کاربر امکان می‌دهد تا با فشار دادن این دکمه محدوده وای فای خود را تقویت کند. طراحی دیواری و PoE باعث شده است که نصب اکسس پوینت در مکان هایی که فاقد پریز هستند مانند انبارها، گاراژها و غیره ساده تر شود. با پشتیبانی از مدهای عملیاتی AP / Univesal Repeater / WISP / Client / Client + AP این دستگاه به شما در افزایش دامنه وای فای در سناریوهای مختلف از جمله خانه‌های بزرگ، ویلاها، رستوران ها، فروشگاه‌ها و غیره کمک می‌کند. AP5 می‌تواند از طریق کنترلر AP مدیریت شود. هنگامی که چند AP را در شبکه وصل می‌کنید می‌توانید SSID، کانال، گزینه‌های خروجی و غیره را از طریق M3 در یک مکان واحد پیکربندی کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اکسس پوینت بی‌سیم 300Mbps تندا AP5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.