اکسس پوینت بی‌سیم N450 تی پی-لینک مدل TL-WA901ND

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
 اکسس پوینت بی‌سیم N450 تی پی-لینک مدل TL-WA901ND 450Mbps Wireless N Access Point TL-WA901ND TP-LINK Wireless N Access Point TL-WA901ND برای ایجاد یا گسترش شبکه سرعت بالای Wireless N یا اتصال دستگاه‌ها (مانند کنسول بازی، چاپگرها، دستگاه ذخیره سازی متصل به شبکه (NAS) و غیره) به پورت اترنت ساخته و طراحی شده...
(7 customer reviews)
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 200 گرم

معرفی محصول

 اکسس پوینت بی‌سیم N450 تی پی-لینک مدل TL-WA901ND

450Mbps Wireless N Access Point TL-WA901ND

TP-LINK Wireless N Access Point TL-WA901ND برای ایجاد یا گسترش شبکه سرعت بالای Wireless N یا اتصال دستگاه‌ها (مانند کنسول بازی، چاپگرها، دستگاه ذخیره سازی متصل به شبکه (NAS) و غیره) به پورت اترنت ساخته و طراحی شده است. این اکسس پوینت میزبان عملیات متفاوتی است و به شما اجازه تجربه شبکه وایرلس انعطاف پذیر را می‌دهد. حالا شما می‌توانید هنگام دانلود کردن، بازی کردن، تماشای فیلم‌های آنلاین از تجربه اینترنت خود لذت ببرید. با استفاده از استاندارد IEEE 802.11n و فناوری MIMO (Multi Input Multi Output) و همچنین 3 آنتنتی که در این اکسس پوینت استفاده شده است می‌توانید از تداخل سیگنال جلوگیری کنید و سیگنال‌های وایرلس خود را به فواصل دور انتقال دهید. با از بین بردن تداخل هایی که از طریق موانع فیزیکی موجود در دفتر یا آپارتمان محل زندگیتان شما می‌توانید بهبود قابل ملاحظه ای را در عملکرد وایرلس خود داشته باشید. مهمتر از همه شما می‌توانید به راحتی شبکه وایرلس خود را برای فواصل دو استفاده کنیدپوشش و سرعت این اکسس پوینت نسبت به محصولات 11g بسیار بیشتر است. اکسس پوینت بی‌سیم N450 تی پی-لینک مدل TL-WA901ND از چند حالت عملیاتی اکسس پوینت، کلاینت، بریج، تکرارکننده پشتیبانی می‌کند و تجربه کاربری جامعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مد عملیاتی Multiple به شما کمک می‌کند تا به راحتی شیکه وایرلس خود را به مناطقی که سیم کشی در آنها سخت و یا غیر ممکن است ببرید و مرزها را حذف کنید. TL-WA901ND می‌تواند از کابل اترنت برای ارسال اطلاعات استفاده کند و حتی دسترسی حداکثر 300 متری را برای شما فراهم می‌آورد.

450Mbps Wireless N Access Point TL-WA901ND TL-WA901ND

7 reviews for اکسس پوینت بی‌سیم N450 تی پی-لینک مدل TL-WA901ND

  1. سالاری

    سرعت بالا و شکل زیبا و انتن دهی عالی .نسبت به قیمتش کارایی بالایی داره

  2. محمد کاوه

    نسبت به قیمتش دارای امکانات خوبی هست
    من داشتم سایت تونو نگاه میکردم و مقایسه میکردم با سایتای دیگه از نظر قیمت شما خیلی پایین ترین و این عالیه
    ممنون نارستان

  3. شهریار شمی پور

    مودم به روز و خوبیه پر قدرت و دامنه فرکانس بالا برای مصارف عمومی

  4. دانیال اکبری

    نسبت به قیمت دارای امکانات خوبی است

  5. افسون فرحزادی

    عالی
    من که خیلی داضی ام
    ممنون نارستان

  6. امیرحسین هادی

    ظاهر شیک و سرعت عالی و نصب راحت

  7. سینا کمی

    با عض پوزش . من میخواستم مودم بخرم . با این محصول مواجه شدم . ایا این محصول همان کارایی مودم را دارد ؟ یعنی میتوانم انرا در مصرف خانگی استفاده کنم ؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.