چرا به بهترین وب سایت‌های دانلود زیرنویس فیلم نیاز داریم؟ زیرنویس‌ها یکی از بهترین راه‌های بهینه کردن تجربه مشاهده فیلم است. اگر فیلمی به زبان غیر مادری تماشا می‌کنید بهترین روش درک فیلم خواندن زیرنویس هایی که است که در قسمت پایین فیلم به نمایش در می‌آید. اینکه شما در شنیدن صدا مشکل دارید یا در یک محیطی هستید که امکان تماشای فیلم با صدای بلند وجود ندارد حتما به زیرنویس فیلم احتیاج پیدا می‌کنید. خوشبختانه در دنیای اینترنت امروزی برای فیلم‌ها می‌توان فایل‌های زیرنویس را پیدا کرد. شما فقط به کمی سرچ کردن نیاز دارید. برای اینکه از دردسر سرچ کردن شما بکاهبم در مقاله امروز فروشگاه نارستان ما 8 تا از بهترین وب سایت‌های زیرنویس فیلم را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود زیرنویس فیلم در VLC

از نظر فنی VLC یک وب سایت دانلود زیرنویس فیلم نیست، اما با توجه به اینکه VLC پر کاربردترین پلیر ویدیو در سیستم‌های شخصی است و مانند برخی از برنامه‌های دارای تبلیغات آزار دهنده نیست لازم است در اینجا بدان اشاره ای داشته باشیم. با استفاده از VLC می‌توانید زیرنویس فیلم‌ها را مستقیما در خود فیلم و در آن لحظه که تماشا می‌کنید دانلود کنید. با باز کردن فیلم به سادگی روی منوی View در بالای پنجره VLC کلیک کنید و بعد روی VLsub کلیک کنید و زیرنویس‌های فیلم مد نظر خود را جستجو کنید.

دانلود زیرنویس فیلم در VLC

Podnapisi بهترین سایت زیرنویس فیلم

Podnapisi یکی از بهترین سایت‌های زیرنویس انگلیسی در اینترنت است. زیرنویس‌های جدید برای فیلم‌های جدید به طور روزانه آپلود می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس رتبه بندی کاربران، ایده ای از کیفیت فایل زیرنویسی که می‌خواهید دانلود کنید را داشته باشید. می‌توانید با استفاده از موتور جستجوی پیشرفته، زیرنویس‌ها را بر اساس کلمات کلیدی، سال، انواع فیلم و چند دسته دیگر جستجو کنیذ. زیرنویس هایی برای سریال‌های تلویزیونی و همچنین فیلم‌های چند دهه قبل در این سایت وجود دارد بنابراین شما به احتمال زیر زیرنویس فیلم مورد نظر خود را در این سایت پیدا خواهید کرد.

Podnapisi بهترین سایت دانلود زیرنویس فیلم

Subscene محبوبترین سایت دانلود زیرنویس فیلم

Subscene یکی از محبوبترین سایت‌های زیرنویس است که دارای پایگاه داده بزرگی از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب سراسر جهان استو زیرنویس‌ها به صورت روزانه توسط کاربران و صاحبان سایت اضافه می‌شوند و به زبان‌های زیادی در دسترس هستند. این سایت دارای یک رابط کاربری ساده و کاربر پسند است که به کاربران امکان می‌دهد زیرنویس‌ها را بر اساس زبان فیلتر کنند و اگر نمی‌توانید زیرنویس فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید می‌توانید از قابلیت “request subtitle” استفاده کنید که به شما اجازه می‌دهد تا زیرنویسی که در پایگاه داده این سایت نیست را درخواست کنید.

Subscene محبوبترین سایت دانلود زیرنویس فیلم

دانلود زیرنویس فیلم از سایت YIFY Subtitles

YIFY Subtitles یکی دیگر از وب سایت‌های دانلود زیرنویس است که به طور مرتب بروزرسانی می‌شود. این سایت دارای یک رابط کاربر پسند است که به شما امکان می‌دهد تا زیرنویس‌های مورد نظر را بر اساس زبان و ژانر جستجو کنید. در این سایت مجموعه بزرگی از همه فیلم‌های محبوب و جدید را پیدا خواهید کرد. این سایت همچنین به شما این امکان را می‌دهد رتبه بندی‌ها و همچنین سال انتشار برای همه فیلم‌های آپلود شده را مشاهده کنید. با این وجود، هنگام دانلود زیرنویس‌ها به صفحه دانلود PDF هدایت می‌شوید که کمی آزاردهنده است.

 YIFY Subtitles

در سایت Subtitle Seeker زیرنویس فیلم خود را دانلود کنید

Subtitle Seeker برای دانلود زیرنویس‌ها رویکرد متفاوتی را اتخاذ می‌کند. این سایت به حای داشتن مجموعه زیرنویس مشارکتی (توسط کاربران سایت)، نتایج بیش از بیست سایت دانلود زیرنویس را در خود ارائه می‌دهد که همین امر باعث می‌شود که سایت بسیار جامعی را در اختیار داشته باشید و شما را از رفتن به مکان دیگری بی نیاز می‌کند. نکته خوبی که در مورد Subtitle Seeker وجود دارد این است که رابط کاربری ساده و کاربر پسند است و توسط بسیاری از کاربران پیمایش می‌شود. در صفحه اصلی نوار جستجو و بخش هایی برای زیرنویش‌های اخیر فیلم و نمایش‌های تلویزیونی را پیدا خواهید کرد.

 Subtitle Seeker

جدیدترین زیرنویس‌های فیلم در سایت Addic7ed

با استفاده از سایت Addic7ed می‌توانید زیرنویس‌های جدیدترین فیلم ها، سریال‌های تلویزیونی، تریلرها و غیره را دانلود کنید. این سایت زیرنویس‌ها را بر اساس ژانرهایی ارائه می‌دهد که ممکن است در جای دیگر پیدا نکنید. Addic7ed زیرنویس‌های انگلیسی، تلوگو، تامیل و موارد دیگر را به خوبی ارائه می‌دهد. سایت Addic7ed به شما امکان ثبت نام را می‌دهد اما می‌توانید زیرنویس‌ها را حتی بدون ساخت حساب کاربری دانلود کنید. شما همچنین می‌توانید فیلم‌ها و نمایش‌ها را به صورت کامل مشاهده کنید.

Addic7ed

جدیدترین زیرنویس سریال‌ها در سایت TVSubtitles.net

یکی از سایت‌های عالی دیگری که می‌توانید برای دانلود زیرنویس فیلم‌ها بدان اعتماد کنید سایت TVSubtitles.net است. این وب سایت دارای رابط کاربری واضح و قابل استفاده است. زیرنویس‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، زیرنویس‌های فیلم و زیرنویس‌های نمایش‌های تلویزیونی. این امر باعث می‌شود که پیدا کردن زیرنویس‌ها ساده تر شود. همچنین اگر فایل زیرنویس دارید و دوست دارید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، سایت TVSubtitles.net این کار را برای شما ساده کرده است.

TVSubtitles.net

OpenSubtitles سایتی با بزرگترین پایگاه داده زیرنویس فیلم

OpenSubtitles یکی از بزرگترین پایگاه داده‌های زیرنویس فیلم در اینترنت است. وب سایت به چند زبان در دسترس است و به احتمال زیاد زیرنویس‌ها را به هر زبانی که بخواهید می‌توانید پیدا کنید. همچنین این سایت دارای یک ابزار جستجوی عالی است که به شما این امکان را می‌دهد تا جستجوی خود را بر اساس سال، کشور، نوع / ژانر، فصل یا قسمت فیلتر کنید. ابزار جستجوی پیشرفته این سایت جزو بهترین مواردی است که می‌توانید به صورت آنلاین بدان دست پیدا کنید.

OpenSubtitles

امیدواریم وب سایت‌های دانلود زیرنویس فیلم که در بالا به شما معرفی کردیم برایتان کاربردی بده باشد، اگر شما از سایت بخصوصی برای دانلود زیرنویس فیلم و سریال استفاده می‌کنید می‌توانید برای کامل تر شدن این لیست، آنها را در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید.