ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-X05

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-X05 Epson EB-X05 Video Projector ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-X05 دارای یک نمایشگر بزرگ و با کیفیت است که مطمئنا شما از تصاویر فوق العاده واضح و روشن آن و همچنین سایه هایی با وضوح مشخص و رنگ مشکی آن لذت خواهید برد. این پروژکتور اپسون از فناوری...
2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 2500 گرم
برند

گارانتی

معرفی محصول

ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-X05

Epson EB-X05 Video Projector

ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-X05 دارای یک نمایشگر بزرگ و با کیفیت است که مطمئنا شما از تصاویر فوق العاده واضح و روشن آن و همچنین سایه هایی با وضوح مشخص و رنگ مشکی آن لذت خواهید برد. این پروژکتور اپسون از فناوری 3LCD بهره می‌برد که نسبت به محصولات رقبل سه برابر درخشان تر است. با صرف هزینه ای مناسب برای خرید ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-X05 شما می‌توانید از عمر لامپ طولانی بهره مند شوید. ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-X05 می‌تواند به یک صفحه نمایش 300 اینچ فوق العاده دست پیدا کند و از خانواده و دوستان گرفته تا همکاران و مشتریان شما، توجه همه را به خود جلب خواهد کرد.

ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-X05

حتی در اتاق‌های روش این پروژکتور قدرتمند تصاویر فوق العاده و در عین حال رنگی را با جزئیات ارائه می‌دهد و این همه به خاطر فناوری 3LCD است که نور سفید و رنگی با کیفیت بالا را تولید می‌کند. اگر به دنبال یک پروژکتور با عمر طولانی هستید EB-X05 گزینه خوبی برای شما خواهد بود چون تا 15 سال می‌توانید هر روز یک ویدیو را تماشا کنید. EB-X05 قابل حمل است و در آن پورت‌های مختلفی مانند خروجی S-Video، پورت HDMI، پورت آدیو و VGA، پورت USB و ورودی میکروفن در نظر گرفته شده است. در صورت تهیه آداپتور اختیاری ELPAP10 این ویدیو پروژکتور حتی اتصال وای فای را ارائه می‌دهد.

ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-X05

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-X05”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.