سوييچ 8 پورت گيگابيت و دسکتاپ دی لينک مدل DGS-108

ناموجود

ناموجود

توضیحات کوتاه:
سوييچ 8 پورت گيگابيت و دسکتاپ دی لينک مدل DGS-108 8Port Gigabit Desktop Switch DGS-108 سوئیچ DGS-108 که یکی از محصولات دی لینک می‌باشد دارای 8 پورت غیر مدیریتی گیگابیت است و یک راه اقتصادی را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه می‌دهد تا از افزایش پهنای باند اترنت گیگابیت...
(3 customer reviews)
برند

گارانتی

2,000,000 تومان تومان به سبد خرید اضافه کنید و ارسال رایگان با پست پیشتاز دریافت کنید!...

ویژگی های محصول

وزن 150 گرم
برند

گارانتی

نوع مدیریت سوئیچ

غیر مدیریتی

نوع سوئیچ

10/100/1000 مگابیت بر ثانیه

تعداد پورت شبکه (LAN)

8 عدد

سرعت انتقال داده

20/200/2000Mbps at Full Duplex

ظرفیت سوئیچینگ

16 گیگابیت بر ثانیه

جدول آدرس مک

8K

نشانگر LED

دارد

گواهینامه

CB, cUL, ICES-003 Class B, VCCI Class B

منبع تغذیه

آداپتور برق

سایر مشخصات

پشتیبانی 9,720 bytes Jumbo Frames, پشتیبانی IEEE 802.1p QoS (4 Queues, Strict Mode), حالت Full/half-duplex, کنترل IEEE 802.3x Flow

معرفی محصول

سوييچ 8 پورت گيگابيت و دسکتاپ دی لينک مدل DGS-108

8Port Gigabit Desktop Switch DGS-108

سوئیچ DGS-108 که یکی از محصولات دی لینک می‌باشد دارای 8 پورت غیر مدیریتی گیگابیت است و یک راه اقتصادی را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه می‌دهد تا از افزایش پهنای باند اترنت گیگابیت بهره مند شوید. با داشتن 8 پورت گیگابایت شما مب توانید شبکه خود را به راحتی توسعه دهید و یک راه سریع برای ارتقاء شبکه شما به اتصال گیگابیت است.

بازی‌های آنلاین، استریم‌های ویدیوی 4K، دانلود فایل‌های حجیم

سوئیچ‌های کوچک تر برای کاربران خانگی حرفه ای که ترجیح می‌دهند اتصالات وای فای داشته باشند بسیار عالی است. این سوئیچ مانند یک powertrip عمل می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از یک کابل روتر خود را به کار بگیرید و بعد کابل را به چند گجت وصل کنید. قابلیت اتصال Plug-and-play باعث می‌شود تا بتوانید خیلی سریع یک شبکه متصل به اینترنت ایجاد کنید و با هیچگونه تنظیماتی درگیر نشوید. سرعت انتقال گیگابیت اترنت برای انتقال سریع فایل‌ها و بازی‌های آنلاین ایده آل است. این سوئیچ مجهز به پورت‌های اترنت، دسترسی ساده، چراغ‌های LED نشان دهنده وضعیت دو رنگ برای هر پورت، امکان تشخیص وضعیت اتصال می‌باشد. سوئیچ دی لینک مجهز به قابلیت QoS است که داده‌های حساس و مهم را برای تحویل کارآمد سازماندهی و اولیت بندی می‌کند و امکان پخش صاف و هموار فایل‌های چند رسانه ای و تماس‌های VoIP و بازی‌های آنلاین را فراهم می‌آورد.

8Port Gigabit Desktop Switch DGS-108

 تشخیص کابل

دی لینک سوئیچ DGS-108 را مجهز به تشخیص وعیت کابل کرده است تا کاربران از طریق چراغ‌های LED که در پنل جلو وجود دارد از شرایط کابل مطلع باشند. کاربران از این طریق می‌توانند تشخیص دهند که آیا اتصال کابل آنها صحیح است یا خیر و در صورت لزوم عیب یابی سریع شبکه را ساده می‌کند.

8Port Gigabit Desktop Switch DGS-108

IGMP Snooping

وقتی که قابلیت IGMP Snooping فعال می‌شود، DGS-108 به مکالملت میان هاست‌ها و روتر‌ها گوش می‌دهد و یک نقشه از اتصالات مورد نیاز را حفظ می‌کند و در نتیجه کارایی و عملکرد هموارتری حاصل می‌شود. هر لینکی که نیاز به مالتی کست نداشته باشد می‌تواند فیلتر شود بنابراین شما همیشه می‌توانید کنترل کنید که کدام پورت‌ها به طور خاص ترافیک مالتی کست را دریافت می‌کنند.

8Port Gigabit Desktop Switch DGS-108

فناوری سبز

این سوئیچ موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش گرما می‌شود که به نوبه خود موجب افزایش عمر محصول می‌شود و عملکرد را افزایش می‌دهد. این سوئیچ از IEEE 802.3az Energy-Efficient Ethernet (EEE) پشتیبانی می‌کند که می‌تواند هنگام خاموش بودن سیسیتم متصل و یا هنگامی که ترافیک اترنت وجود ندارد پورت بیکار را تشخیص دهد و در مقدار قابل توجهی از انرژی صرفه جویی کند. علاوه بر این، سوئیچ با تشخیص طول کابل متصل به پورت در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند و فقط به اندازه مورد نیاز از انرژی استفاده می‌کند. هر دوی این ویژپی‌ها با هم کار می‌کنند تا به شما در کاهش مصرف انرژی کمک کند.

طراحی جمع و جور، با دوام و عملکرد بدون سر و صدا

محفظه فلزی و جمع و جور به شما این اطمینان را می‌دهد که این محصول به خوبی گرما را انتقال می‌دهد و فشار به اجزای داخلی را کاهش می‌دهد و می‌تواند عملکرد گسترده ای را ارائه دهد.

8Port Gigabit Desktop Switch DGS-108

3 reviews for سوييچ 8 پورت گيگابيت و دسکتاپ دی لينک مدل DGS-108

  1. سیمین تن

    برای کاربران خانگی که برای اتصال به وای فای متصل میشن عالیه

  2. سید احمد هاشمی

    دی لینک حرف نداره

  3. شاهین خوبرو

    بدنه فلزی و جمع و جور و قیمت مناسب …گارانتی خوب
    عالی هست
    با تشکر از نارستان

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.